2009年2月2日星期一

唉…

今日初7人人都生日,本應該開心先係架嗎…

今朝早個鐘叫唔醒我,搞到差 d 遲到趕唔到9點彌撒

好彩最後都趕到…

之後去左食早餐同行沙田…

返黎果時我都同人傾下有關珊o既事…

唉…佢地話9成冇得救…

其實我都唔知點解我死都唔放手…
居然可以係連續多次作文都係寫有關珊o既事…

唔放手o既原因?我長情嗎?連我自己都唔知點解…

唉…

第1次係咁架喇,學唔識放手…
爆哂粗都唔放手,我係咪真係咁厚面片先…?

唉…

返到屋企又係咁
我竟然可以對著樽星星成2個鐘頭…
之後就頂唔順訓著左…

唉…
有時長情都未必係件好事…

或者時間可以沖淡珊o既仇恨吧…?
唉…呢家唯有係到等…

沒有留言:

發佈留言