2009年2月15日星期日

情人節?(補)

由細到大,每當到左情人節,我就會悶悶不樂,畢竟自己仲未拍拖(單戀不算),仲要係街頭見住 d 人手拖手咁sweet係到行…我有時真係好眼紅呢…

今年都唔例外…
情人節第一件要做o既事就係去新都會廣場將我手上o既禮物送比珊…

其實珊同我絕交,我送份禮物去其實冇咩意思,但唔知點解我仲係要用我o既新年錢($100)去買禮物($88)比珊,而且仲要係生日禮物…

我諗珊9成都唔會重視吧…?

見到淆之後第一句就係問:珊點樣呀…?

淆照舊咁答喇:唔知,我呢家都好少撞到佢…

不禁有小小失望…

由於肚餓關係,我地去左m記買野食先…

之後上左去公園到吹水…

我問:其實實嬲我乜野呢…
淆:betsy(珊)話你成日煩著佢,佢係睇MV時成日都要聽你吹 d 政治水,好煩咁bo~


原來…珊真係咁討厭(憎恨)我…

雖然呢個我都預左,但估唔到個情況係咁姐…唉…
過份o既政治狂熱果然會害到自己以為朋友…

淆:其實珊想送返張跑點數卡比你,佢話你係跑入面送左咁多野比佢,佢想送返小小野比你咁~

其實…珊你唔需要咁做,
因為呢 d 係我應該要做o既…

始終都係我做錯在先,我送比你o既禮物其實係用黎陪罪…
……
或者珊你認為我想要你有種欠我o既感覺,珊…
你想錯了…

我只係想向你陪罪,冇其他心意…

我問:今日珊應該有節目吧,佢個男友有冇搵佢?
淆:珊邊有男友姐?game入面果個唔係黎架,佢地兩個連msn都冇,一個月先見一次,點算係!

無言……

淆:不過呢我見到珊好似暗戀左某個男仔,唔知係咪喇,但佢msn都寫:
"情人節收到好多禮物呀,但收黎收去,都仲係收唔到【佢】o既禮物…"

我當時表面上冇咩反應,但…
我個心感覺好痛。

小任你痛乜野姐?人地有暗戀對像咪姐係唔鐘意你lo,你應該要為佢祝福,希望珊可以成功,知唔知呀?

……

是嗎…?

珊…你肯定你真係鐘意"果個人"?唔係三分鐘熱度吧?
……

………

我心入面一正都唔知講咩好…
因為我有種好似失戀o既感覺出左黎…

不過,"變心不是你不對",倪匡話過有feel先可以起埋一齊…

所以……

我臨走之前係新都會廣場中心個情人節樹面前許左個願望:
珊,祝你生日快樂,身體健康,並希望你可以搵到你o既"幸福的青鳥",永遠幸福快樂地生活下去,以為前途無可限量…


只要以上願望可以實現,我就死而無憾了…

珊,生日快樂~~

沒有留言:

發佈留言