2009年2月10日星期二

扮情聖的男人

故事時間:

男仔L與女仔G分手了,分手o既原因係L有左第三者。
面對著咁多年o既感情化為灰燼,女仔傷心透頂。回復單身之後,不時避見朋友。咁男仔呢?
當時就係同果位第三者一齊過著郱生活喇 (倪震?)

但係,由當初識左第三者,到決定分手,男仔L都係朋友以為女仔G面前擺出一副好無奈o既姿態。

【佢(女仔G)真係好需要我架!】【我其實仲好愛P,但我又應該點樣決擇呢…】
什至到左分手果日,佢表現得比G更傷心。之後o既日子,朋友就聽到佢係到吐苦水,L話好掛著P,新女友又點樣唔好咁樣…當然喟,大家都估到,唔到半年男仔L又同第三者分手及向女仔P提出復合o既要求。

女仔P朋友o既立場係咩?基本上係清一色反對,所有人唔認同L o既行為,什至認為P離開L其實係上天賜比P o既福份,P唔應該再返回火坑之類…

P其實都係個聰明女仔,佢最後緊決同L分手了;幾年後o既今日,P已經擁有一個條件更好o既男友,過著準備結婚o既穩定感情生活。

咁L呢?岩岩分手時,L仲係同佢個第三者拍緊拖,但P個名佢仲成掛係口中,乜野【我好後悔】【好擔心】【好想時光倒流】;幾年後o既今日,加上P拒絕復合,L開始出現變化,內疚更變成左怨恨--【好絕情】【忘記我地o既承諾】【害我常常以淚洗面】……

結論:市面上其實都有好多呢類型o既男人。佢地係旁人,什麼係女友面前扮情聖,扮長情,為o既好簡單--佢需要以呢種受害者o既形象,黎掩飾當年見異思遷既行為。

故事完---------


其實係究竟係咪珊同佢男友o既第三者呢…?
我成日都係班主導師面前,話我仲好愛珊--我呢 d 叫做長情定扮情聖呢?

但係我咁做並唔係要掩飾乜野,而我真係仲好掛著珊~

我都冇係珊講左句【收皮】後怨佢,而係想繼續道歉,只係佢唔想聽…

我真係好似L?……

講錯一句說話,同有第三者分別應該好大吧?

或許我o既條件真係比唔上珊o既青鳥吧…?

雖然如此,但我都係到祝【珊,祝你情人節快樂】以及【生日快樂,珊】…

但願人長久,千里共嬋娟…

沒有留言:

發佈留言