2009年2月4日星期三

為分開而驕傲

本身故事名係【為失戀而驕傲】,但係我同珊都冇開始過,所以改一改個名。

今日2000FuN副會晴姐無喇喇msn到叫我唔好自殺

其實我只係諗詔想介手自殘下姐…冇自殺咁恐怖…

我將我同珊o既事由頭到尾講左次比晴姐聽…

晴姐基本上都係安慰我吧…
不過佢都講左句:鐘意一個人,並唔一定要得到佢o既人或佢o既心--只要對方開心就可以了。

呢句令我晃然大悟
其實我咁緊張珊有咩用呢?佢不斷避開我,唔想見到我…係因為我煩著佢
咁樣點可以得到珊o既歡心呢?

無錯~其實只要令到珊開心,我就滿足了
點樣先令到珊開心?唔再煩佢,唔想理佢,唔想送野比佢…等等

所以我應該要放手了。

但係我講左咁多次放手,最後都冇放到
其實自從珊同我講左句收皮後,我都知我同珊已經冇可能再做到朋友…

同埋好多人都認為我同珊玩完

加上希岩岩講左,認為我必順要逃離呢個痛苦o既生活--日日掛著珊,不但學業唔得,做事更會分心…

不過我同珊分開都有好處:
1.專心學業
2.專心反共產主義
3.忘記過去o既痛苦同埋快樂
4.令我睇會疑似分手o既感覺




我係咪應該為同珊分開而祇到驕傲呢…?

即使我得唔到珊o既人同埋佢o既心,我都好希望珊可以快樂咁生活落去

放手吧小任…面對+接受你同珊正式分開(絕交)o既事實吧!

………

沒有留言:

發佈留言