2009年2月17日星期二

原來我仲未知到點解…

情人節果日我去搵淆,我問到點解珊會嬲我,
淆初初都好似唔想答我,之後我再問,終於知道發生咩事:

珊會嬲你當然唔止你話佢肥咁簡單喇,而係你成日煩著佢~

當珊睇緊MV時,你就成日震佢msn,係咁吹埋果 d 有關政治(下稱政治水),搞到珊成日都睇唔到MV,佢成日話你煩著佢呀!



我都估到珊會話我煩架喇,不過估唔到係政治果方面姐…

之前藍莓都話過我煩,又成日亂講野…
結果,我終於都有今日了…

話佢似某人件事其實只係導火線~

我都知道我吹呢 d 野吹得太過火喇,但係我始終仲未識收手…

呢家知道左…我有咩可以補救?

答案可以好肯定:無

即使有機會o既我都試過,但…

……屢敗屢戰吧~

我相信總有一日珊會原諒我吧…?

即使冇,我都會等待…直至世界終結!

以後吹水唔可以再吹呢 d 野了…

政治水,相信只有抽水肯定我吹…

算吧…呢樣我會改了…

我唔係口頭講,我一定會改過!

希望珊可以見到我改過…




珊,我知道你尋日生日,但我冇叫淆幫我同你講聲生日快樂,對唔住
呢家補返,雖然遲左好多,但希望你都接受:

珊,生日快樂~

沒有留言:

發佈留言