2009年2月3日星期二

多做多錯,小做小錯

我其實係咪太多事呢…

係珊果方面…

也許吧…人地私生活,識乜野人,我都要管咁…

其實我之前唔應該送咁多禮物比佢

咁樣不但只唔可以表現到我o既誠意,反而珊會認為我煩著佢…

我以為我做左咁多野,珊會原諒我

我太天真了

一個女人比人話似欣宜(間接話肥),連我都想像都會有幾嬲…
至少肯定嬲足一世記…

所以…玩完了吧?

多做多錯,小做小錯
以後就小 d 理珊吧…?

待有機會先再同佢講清楚…

故事時間:
有一位智者同一位朋友去旅行,行過一個山谷,智者一時唔小心失足,智者個朋友拼死咁救左佢一命。智者得救後,就係石頭到刻上呢件事。朋友問:真係有必要咁做?
智者就堅持要咁做。
智者係石頭刻下咁o既文字:係某年某月某日,係某山谷經過時,朋友某某救了我一命。

後來,係海邊,佢地兩個因為一件事而嘈起黎。朋友一氣之下,打左智者一巴。
智者摸著紅左o既臉講:我一定要記下呢件事!
朋友回答:隨你記,你先唔驚你呢~
於是智者搵左枝木棍,係沙灘上刻左:係某年某月某日,係某某海灘上,朋友某某摑了我一巴。

智者另一位朋友睇到之後就唔明白,問:你點解唔將呢件事刻係石頭上?
智者答:我刻係石頭o既,係驚我會唔記得o既事,我要石頭幫我記著;我刻係沙灘o既,係我驚成日都會記得o既事,我要沙灘幫我忘記佢。

故事完----------

結論:聰明o既人懂得善待別人,唔會抓著對方o既錯誤唔放,佢會用自己o既方式走出沒有結果的事情。

睇黎我唔係一個聰明人
我有善待他人,我冇抓著別人o既錯誤唔放,但我冇用任何方式去完結我同珊呢個冇結果o既故事。

但係我呢家有一件事必順要做--記低我同珊開心與唔開心o既事情

我刻係石頭上o既文字:係2008年5月尾至12月20日前,我同珊係呢段時間,經過電玩展,萬聖節等等o既開心事,令我人生充滿左快樂。

我刻係海灘上o既文字:係2008年12月20日,我因為一句【你似欣宜】而令珊嬲左我,令我從此失去快樂。

珊…希望我同你會再有相見o既一日…

沒有留言:

發佈留言