2009年2月18日星期三

舊愛o既新歡,姐係珊呢家o既情人。

我究竟仲有冇希望?
根本就令我無還擊之力…

我只係珊o既舊朋友(唔係情人),我係過去式,對手係珊現任男友,係現在式。

過去式可以出o既招,只有回憶,舊事,舊物;現在式有權參考我之前做過o既一切,將佢地(招式)針對性咁一一擊倒。

而我,係完全冇任何招式去還擊--因為我只係過去式。

珊o既男友,大部份時間我都會好眼紅,就係當我聽到淆講珊個msn時,我愛現珊改變左絕交前o既某 d 特性。



【你乜野時候開始著呢種衫?】我見到佢做型時,心入面問左一問。
【關你咩事姐你收x喇!佢我男友買比我o既!】珊(係心入面)回答。

以前珊o既衣著,即使不至於好好睇,但至少有佢自己o既風格/造型,但今日o既珊…

我會覺得,我識o既珊根本就已經唔見左,罪魁禍首,當然就係珊個男友喇!

但有時候,佢令我眼紅之外,亦都令我唔甘心咁認輸,就係--珊竟然因為新男友而變得更好。
【我成績全班第一!】珊回答我:【佢好關心我學業。】

唔同我同珊做朋友時,我冇關心佢學業咩?

好明顯,珊愛佢多過愛我。我輸得一敗塗地。

但,輸嬴對我黎講,或許真係唔重要吧?其實根本就係無意義o既意氣之爭--因為點都好,
珊o既一切,早就與我無關了…

珊亦都唔比我知道佢o既事…


唉……

沒有留言:

發佈留言