2009年2月17日星期二

死都不服輸

尋日講過自己比情敵,點都係輸…

但係點解自己都仲係唔服輸呢?

即使知道自己輸哂,但係死都唔認輸…



同舊情人o既新歡比較時,係第一刻,你已經知道你自己輸左係邊到。



因為你同佢相識/相戀左一段時間,你應該知道佢o既喜好同性格,舊情人選新歡,一定有佢o既原因…



果個原因,你一眼就睇得出,果一刻,你係知道自己輸係果個地方,不過只係你死口唔認咁解!



(以下係我自己想法,並非真實)





明明係珊個新情人令仔過我,我都可以話佢係面上印有美男纏,係剋妻o既象徵;明明佢比我更有成就,我又會話佢係個生意人,一定容易冷落珊,什至背後有第2個女人;明明佢比我更有老公feel,我又會話珊品味差,竟然要個唔想結婚o既男人;明明佢比我更關心珊,又溫柔,我又會話佢係個娘娘腔,唔似自己咁有男人味…(嘔~~~)





我可能有9個地方比珊個新情人,但係就輸左果一個,亦都足以令你耿耿於懷。

如果我嬴左果9個,我會分9日,每日講1次我嬴佢乜乜,但係輸左果個,我由朝到晚都會諗起。



9分輸左1分,卵根本唔甘心。



雖然,我其實知道,輸果一分先係致命分--係果一分鐘一秒,佢就用呢1分黎擊中珊,令珊著迷,就係咁簡單~



佢唔夠我高(呢個只係假設,真實佢一定高過我),眼唔夠你大,著衫唔夠你潮(我其實都唔潮),做野唔夠你叻(我都唔算叻),整野食唔夠你好味(呢個唔知);佢架車唔夠我貴(假設),樣唔夠你令(假設,真實一定令過我),個子唔夠我高(無可能,一定高過我),收入唔夠我多(呢個未知),學識唔夠我多(我都唔叫多)。

但係,珊就係鐘意佢大大隻(正常),就係鐘意佢 d gag比我更差勁更"難"!

我無奈了…點解呢個世界咁不可理喻?(呢個純怨)
其實,我之所以會覺得不可理喻,其實係我唔記得左--當初我愛上珊時,同樣都係咁不可理喻~

愛情,又教我無奈多一次了。

沒有留言:

發佈留言