2009年2月4日星期三

苦戀一個月

今日年假最後一日,就用呢篇寫比珊睇o既文做結尾吧…

其實我係感情方面,我究竟係蠢,定係長情呢…?

假若你面對一個明知唔會長相廝守,但又好鐘意佢o既人,你會唔會同佢開始呢?

我就一定唔會喇…
我對伴侶o既要求(擇偶條件)好簡單:
1.要對未來頭家有責任感
2.要識得大體(起碼唔好失體成頭家先)
3.唔識教仔女唔緊要,最緊要有好o既品行
4.要懂得包容對方
索唔索並唔係一個考慮因素,只要我未來o既伴侶肯同我一齊頂起頭家,我就心滿意足

倪匡係《不寄的信》入面,大力表明【只要雙方兩情相悅,就不必理會其他外來因素,應該忘記果堆因素,走埋一齊。】

我7成半唔係幾認同吧…

點解唔係全部唔認同?

如果你係唔怕孤獨,你就可以好似倪匡咁講,只要大家一雙情願就可以走埋一齊;
但如果你心入面係好希望有個家庭o既話,問題就黎喇:
明知大家唔會永遠起埋一齊(長相廝守),簡單而言--即係單純追求浪漫~
單純追求浪漫係冇問題,但重點黎喇--浪漫過後(分手),究竟應該點做呢?
最重要係會唔會影響到你o既生活…

好似我同珊咁樣就一定唔係長相廝守…

我暗戀(或者苦戀)珊咁耐,得到左好多開心(浪漫),但係開心過後點樣呢?
唔小心一句【似欣宜】而玩完…

當然我有錯喇!但係都不致於要講句粗口回應我吧…?

由此可見,一對夫婦要相處得恆久,必順懂得包容對方。
唔可以因為你嬲佢,而唔同佢溝通,咁樣反而會令兩夫婦更易分開…
因為小溝通,久而久之會變得無感情,最後更會離婚(之前有講過呢個故事)

我對珊o既苦戀換黎左乜野…?
傷心?仇恨?消滅過往o既快樂回憶?恐怕樣樣都有…

幾個月o既快樂,一個月o既苦戀,當然可遇不可求喇~
但…快樂/苦戀過後又點樣呢?好似我咁成日都掛著珊,又成日諗到珊同邊個男仔出街等…
放手真係咁易嗎?真係可以即刻唔愛就唔愛,停止所有感情嗎?

我同珊相處只有幾個月,但係就留戀珊好耐(連返學都掛著珊)…

也許分開是件好事吧…我同珊如果真係行埋一齊好多年,先發覺對方唔岩自己分開
你仲敢唔敢再踏足情場呢?你會唔會感到辛苦呢?

一把年記先再次踏入情場,恐怕力不從心吧?

所以我同珊如果真係唔岩,就唔應該再拖落去。

估唔到我苦戀珊一個月同埋珊離開左我之後可以睇會到咁多野…

或者我都要多謝珊分開呢個決定吧…?

珊…後會有期了,希望我地會再有

相見的一日。

沒有留言:

發佈留言