2009年2月26日星期四

始終都係忘記唔到

唉…

唔知點解呢排聽到個"珊"字,或者同音字,都會令到我有好激烈o既反應…

唉…小任呀你發生咩事呀…
又話要忘記珊?

點解你到呢家都仲忘記唔到呀?

其實…我已經比以前小左掛著珊喇…但係始終都唔可以完全忘記佢…

或者珊你真係影響得我太深吧…?

呢家全班起碼過半人知道我同珊o既事(但唔係全部都真)

比人講到我好冇面…?

唉…其實都唔洗比咁大反應班同學吧?

但係我聽到"果個字",就變得不能自拔,好似會發火咁…

咁椒係咪証明左我EQ低呢…?

唉…聽日返學又會有好多閒言閒語,當耳邊風吧…

我究竟要幾時先可以忘記珊呢…唉…

沒有留言:

發佈留言