2009年2月7日星期六

分約

先講返個故事再黎代入

多年前,女性友人A同男性朋友B分手,佢地兩個分手後連朋友都做唔成。

A係一個習慣愛得毫無保留o既女仔,佢當年愛到B死咁濟;所以當B因為另一個女仔而離開佢o既時,A傷心不已,用左好多好多個月先可以比自己重新振作起黎。

其實世界上,兩個人決定行埋一齊,可以簽返張【婚約】;但當兩個人分開時,就從來冇一張可以話比完世界,表示兩人從此各行各路o既【分約】。

分手後幾年,A一直比B o既名係潛意識入面圍繞著,直到A識左新男友之後,仍然都未能完全散去。

終於有一日,A收到個消息--B要結婚喇~
果一刻,A心入面湧出弓份好強烈o既感覺--終於都解脫了…

故事完-------

分析返上面先…

A仲愛B嗎?早就已經唔愛;B仲有冇搵A呢?從上得知係冇o既;A希望如B復合嗎?一 d 都冇。

其實係當年果份o既深愛,果份傷害,令B係A心入面,形成一種無形壓力…估唔到,因為B o既一張【婚約】,終於成就左A o既【分約】~

婚姻係現今o既世界,雖然已經唔係咩天長地久o既代表,但係係A心入面,B終於都可以搵到一個女人黎【名正言順】咁做左佢o既【另一半】…

簡單而言--A同B從此就【名正言順】咁分開得乾乾淨淨,各行各路,互不相干。

或者吧…一個人o既【婚約】,就係舊情人心入面最利落o既【分約】。
原來要斬斷舊情,除左可以為對方送上一份【仇恨/怨恨】外,仲可以送上一份婚傢o既祝福…

或者我同珊就有如上面o既故事吧…?


珊同我絕交以後(強調多次,我同珊係冇開始過),【珊】呢個字(或同音)都可以令我情緒大上大落…

雖然算唔上係乜野壓力,但始終一提到個【珊】字(或同音),都會令我諗起珊,以及之前o既事…

至於解脫--我到呢家都仲未係解脫…
雖然珊比左個仇恨我,但始終呢個仇恨傷得我唔係太深,同埋珊仲差我一張同佢男友o既【婚約】,姐係我o既【分約】…

恐怕呢個【珊】字(或同音),會圍繞我一生吧…除非我收到珊果張【婚約】,我先會解脫得到…

唉…一切隨緣吧…反正強求係冇幸福,我當然唔可以逼珊鐘意我喇,但我至少唔可以逼珊原諒我…

唉…………

沒有留言:

發佈留言