2009年2月11日星期三

長情?其實會唔會係害左自己呀?

尋日講過果種係到扮情聖專原諒o既男人(講緊自己嗎?),除左有果 d 性格外,呢家就講下佢o既為人。

呢種人最識得就係搵"藉口"去博同情~
佢係會連自己都呃埋,等自己感到無罪,或者遊說自己當初係被逼犯錯…

係工作上,如果佢地犯左咩過失,,就會先搵"藉口"--【工作過量】,【冇人提點我】,【我點知佢地會咁者】,【我唔係神,我都會錯手,點解你出街前唔幫公司check下】……等等。

愛情崗位上都一樣:
佢係拍拖o時候,一定都有唔同o既"藉口"--【我工作好累】,【妳點解唔提點我】,【我都唔知妳會咁者】,【我唔係神,我都會錯手,點解妳唔可以原諒我者】…等等。

基本上,"藉口"可以完全一樣。

仲有一個討厭之處,就係冇風度(又講我自己?)

拖著新女友,但口中就成日都講話掛著舊女友。呢個情況不但令前女友感受到厲鬼纏身,更加令新女友係外人面前非常難堪。

情況如果更嚴重,佢更加會係新女友面前,不斷強調自己掛著舊女友,從而建立【愛得舊很深】o既形象。

到左一日,新女友頂唔順發火時,就一定爆句:「由我地起埋一齊第一日開始,你就不斷提返起舊女友喇!」

係兩個女人面前,呢個男人一 d 都表現唔到男人應有o既風度。

不過,肯定o既係,呢種男人最多都係口頭上,向前女友做成滋擾--耐唔耐就打一次電話比佢,又或者發一封煩人o既電郵,以表示自己有幾慘之類。要真正採取激烈行動,搶返前女友返黎,唔係呢皇人o既風格。

因為呢種搵"藉口"o既男人,大都只係廢物。
前女友o既現任男友,佢係唔會敢去郁佢…


再睇返上面o既文,其實我係咪文中入面o既…男人呢?

係主日學到,我成日都同人講我幾咁掛著珊--係,我係冇女友,但係咁樣講,傳入珊o既朋友到,會唔會令到珊更無面呢…?

"藉口"…【欣宜】果件事,我究竟有冇為到自己搵藉口?有吧…?情不自禁,講野唔經大腦…等等,呢 d 係"藉口"嗎…?

再說厲鬼纏身。
珊同我絕交之後,我都sd過唔小sms,都打過好多次電話比珊,當然冇回覆喇…
但係1月31日,我算唔算煩著珊呢果日?
叫我唔好再煩佢,睇黎…我真係珊隻"鬼"--不斷煩著佢,纏著佢。

都係咁,我緊係唔夠膽去郁珊男友喇,唔好講係法律o既問題,根本上係我冇膽去!

你話喇…我同上面果男人有咩分別呢?

長情不僅會令你前任男/女友憎恨你,全世界都會認為你係一個廢物!

小任呀小任,你真係入青山都冇用,死左都冇人理你o既廢物呀!








或者我身在福中不知福吧…?

後文繼續講…

在此,僅祝珊情人節以及生日快樂…

沒有留言:

發佈留言