2009年2月9日星期一

論談戀愛/結婚…

今個星期元宵節同情人節一頭一尾,讓人好不興奮…

不過對我黎講呢,情人節比起死更痛苦,特別係今年…

呢家好多人都話咁細個你學人拍咩拖呀?
我唔係拍拖呢(重點),我係單戀…呢個情況成日都有…

其實…點解呢家 d 後生仔咁鐘意只係享受拍拖而唔結婚呢?
通常有以下幾點:
1.唔想受到家庭觀念o既限制
2.唔想建立一個家庭(因為建立左要負好大責任)
3.唔想負責任(同上)

其實仲有好多…
唉…我都有 d唔明…點解呢家 d 年青人咁唔鐘意建立一個家呢…?

男/女友成日轉係件好事嗎?
家人會適應/接受到佢個仔/女成日轉人嗎?

以珊為例(珊唔好嬲呀>____________<),我記得珊同佢 d 朋友都講過珊係跑到都轉左十幾個老公…如果係虛疑世界都算喇…

真人呢?當然冇虛疑世界咁勁喇,但以我所知都轉個唔小人…
感情真可以用黎咁玩?

如果感情真係咁唔認真,我相信第時老公都唔會對你太真心,除非你結左婚之後轉性格吧~

我唔知珊當感情係咩一回事,呢家成人都有人話兩個人起埋一齊最重要有feel(倪匡)…
起埋一齊代唔代表終身呢?

即使我花心,只要男/女友對我好咪得lo~
咁樣會唔會有 d 【阿Q精神】呢?

你點樣對你O既另一半,另一半都會點樣對返你…除非你另一半忍耐性極高。

不過戀愛同結婚都有兩面性o既…

我地成日聽到:【得一唔得二】!
不論係拍拖/婚姻上,想要有個好伴侶,就要包容到佢o既缺點;
【再聽話o既孩子,都會有頑皮o既一面,令你勞氣o既一刻】,【再懶,再蠢o既孩子,都會有佢o既強項】。

【既來之,則安之】吧…
假如你睇到你另一半o既問題係你角度無法解決,你應該用另一個角度去睇。

或許你會發現,【世事就是這樣,奈何!】
如果你真係容唔到對方o既缺點,我好難相信你地可以起埋一齊一身一世…

世事就是這樣,奈何!
無錯呀…世事係咁就咁…你奈佢何…?

既然我同珊…都已經冇可能發展落去,點解我仲要咁執著呢…?
我相信珊唔係傻女黎,佢應該知道嬲一個人要用幾多精神去嬲,咁樣反而害到自己…珊應該唔會咁做吧?

也許係我自作多情吧…?

其實珊同我絕交呢一切一切,雖然好傷心,但反而比左好多靈感去寫作文…
亦都令我學識左好多野,至少令我變得無咁低能先…

情人節對單身黎講的確好令佢地好傷感,但傷感之餘,亦都要為你之前鐘意過o既人送上默默祝福…

所以--珊,祝你同你o既青鳥情人節快樂…


唉…問世間情是何物呢…

忘掉種過的花,重新的出發,放棄理想吧;
別再看,塵封的喜帖,你正在要般家;
築得起,人應該接受都有日倒下~
其實沒有一實安隱快樂,永遠也不差…


冇左珊唔會死o既,至多唔開心姐…
但仲有家人,朋友,主日學同中華民國(國民黨)陪我看每一個日出呀…

加油吧小任…!

沒有留言:

發佈留言