2009年2月23日星期一

怎麼了,珊?

我前幾日聽到淆話你今次測驗成績,好似比以前差左,淆仲話你喊左出黎…

其實…珊,你唔洗咁唔開心o既…

始終你果間係英文中學,而且你又係第一年讀中學,當然係會有小小唔適應喇。
因為我都試過咁o既情況。

最緊要係你唔好太自負,英中應該比我想信中更難適應,相信你都應該要一段時間先可以適應到…

唔好唔開心喇~
天無絕人之路呀,只要你下次可以落返 d 心機,我敢保證你下次成績一定會比今次好!

我希望珊你可以變返做我以前識得o既你,開開心心無憂無慮果個珊,即使絕左交,我都想你好!



學業步步高升,事事如意
                                  朋友  小任

沒有留言:

發佈留言