2009年2月18日星期三

無言的結局…

我同珊…算唔算係一個好結局呢…?

對珊,一定係;對我,則唔係。

間唔中有 d 人都問我我同珊搞成點…
其實都無咩點…只不過我仲有 d 唔甘心同有小小未接受現實o既感覺姐…

每次返到黎,都會搵淆問:珊點樣?

即使每次o既答案都係一樣--唔知,我都係繼續問落去。

因為我唔可以再接觸珊,唔係珊又唔知會爆 d 咩野出黎…

同埋我唔想將一個壞印象留係珊心入面…

起碼我想珊留個"再見亦是朋友"o既印象係心入面…

自1月31號開始,基本上我同珊已經解決左,以一個無言o既結局黎結束6個月o既友誼…

呢種無言o既結局,可能會將我美好o既印象留比珊,或許…係生命中亦都會留下刻骨銘心o既回憶…

無言o既結局留低美好o既回憶,同時都留低大量問號,呢 d 問題其實就係心結,總要解開,我成個人自會回復到正常…

或許我/珊應該要用 d 行動,先可以完完全全了解呢個問題吧…?


我只希望"再見亦是朋友",就心滿意足了。

沒有留言:

發佈留言