2009年2月11日星期三

身在福中,但你知福嗎?(葉子的決擇)

故事時間(故事源自內地網):

【葉子的離開是因為風的追求,樹的不挽留,定係葉子自己o既理想呢?】

葉子係樹梢上,表面平平靜靜地同同伴談笑歡生,冇人知道葉子心底o既寂寞…
葉子成日想,【呢個唔係自己想要o既生活】,呢句話經常係腦入面迴響。

有一日,天氣突然吹起大風。
大風吹到葉子輕輕o既身子搖搖欲墮,葉子使出全身氣力抓著樹幹。

葉子突然一想:【自己唔係好討厭呢種生活,厭煩重複不變o既步調嗎?或者可以隨風流浪,追逐夢寐以求o既生活呀~】

葉子被自己o既想法嚇呆左,最後仲係承受唔到大風,或者根本出浪跡天崖,最後放手了--隨風而去了…
葉子隨風飛舞,感覺係幾咁奇妙,手舞足蹈咁跳著,叫著,同風天南地北咁傾計。
但係就係呢個時候,風力開始減少,葉子感到有古怪,仲未知道發生咩事,就飄左落地了…

失去左風o既葉子呆呆咁坐係地上諗:【咁樣係咪自己想要o既生活呢…?點解我會有眼淚流出o既…?】
呢個時候先發覺,風已經離去,四周任何野都冇。

【有什麼時候比現在更孤獨呢?】葉子後悔了。停留係樹上,起碼都有夥伴相陪,飄舞係空中有風相依…
但呢家,孤單一個人,身已痛,心已累…

就係葉子相當沮喪o既時候,忽然起左一陣大風。葉子大喜:【風,你黎喇?】
風回答:【對唔著,我唔想架。你都係回到大樹身邊吧!呢家你只能滋養大樹了,就係決定同我飛舞o既時候,你已經失去左生命同自由…】

【唔係咁架,唔係咁架!你呃我…】葉子喊著咁講…喊著,感覺自己好男o既時候先被驚醒,當初係幾咁想脫離大樹,而呢家只可以為依附大樹而感到有小小幸福…

【大樹,求你原諒我的無知!你比左我生命,但願來世可以再做你o既一片葉子……】葉子沙啞咁對著樹講,而聲音亦都漸漸變得微弱……

就係此時,葉子因缺水而與世長辭了……………

葉子與世長辭前,非常後悔點解要選擇放開大樹;若果冇果陣風,也許呢家仲係樹上過得好開心…

葉子自己都非常無奈,但係葉子知道自己時日無多,最後都講左句:【求你原諒我的無知吧!但願我來世可以再做你大樹上o既一片葉子……】


故事完---------


未來o既幸福/命運,其實選擇權就係你手中…

若果你只係貪圖眼前o既情景而忽視未刺來o既前途,必然會好似葉子咁失敗…

小任…選科就近了,要好好準備了…

沒有留言:

發佈留言