2009年2月19日星期四

情場的戰爭

簡單說明多次:

舊愛o既新歡,姐係已經分手o既情人,佢呢家o既另一半。

新歡o既舊愛,姐係你呢家已經相識o既情人,佢以前o既另一半。

兩者其實係一塊鏡。

我面對兩者,我都小不免會攞黎同自己作比較。
對於珊,我係過去式,只可以憑著留係珊腦海入面o既舊回憶同珊o既新歡交手…

但係珊o既新歡,佢係現在式,佢永遠有著爭勝o既希望,因為佢有時間,可以去搵出珊o既回憶,然後針對我o既弱點黎出手。

但係,我o既勝負只係意氣之爭,因為我係珊心入面o既形象,已經趺到冇哂;珊o既新歡就要非勝不可,因為關係到佢係珊心入面o既形象,呢場仗,足足可以令到佢將珊呢後感情扭轉。

我真係勝算嗎?不盡然。
只小我係「難勝但可輸」,但珊o既新歡係「易勝而不可輸」。

姐係係雖然輸左,但仲有機會可以去追求,但珊o既新歡如果呢家失勢,就好難再有機會追求…

只係我難嬴同佢易嬴咁解…


唉…係我心入面,我同珊新歡o既對決幾時先會完呢…

沒完沒了o既鬥爭,對我,珊,同珊o既新歡有好處嗎…?

我基本上都擺哂樣話要放棄,但係我好唔甘心,所以先會有呢 d 野發生…

睇黎我同珊o既關係要定一定位先得…

沒有留言:

發佈留言