2009年2月14日星期六

不要介意自己的介意

【當你愛上一個人,你就不會介意對方的過去。】

究竟呢句說話岩唔岩呢…?

若果有一日,你認識伴侶o既時候,佢係個斯文內向o既可人兒,或者係文質彬彬o既男士,到後來先知道,原來佢係發生過一夜情,或者得過性病,什至呢家有個5歲大o既仔,你介唔介意呢?
(以上全是虛構)

除非你有講大話,否則已經知道答案--你一定會介意~

只不過,因為你太愛對方喇,你決定用理智去阻止自己表達介意,什至用理智去說服自己,唔好去介意…

果 d 已經成為過去o既事,如果仲留係心入面o既話,就會做成兩個人中間o既一幅
咁樣係一種罪行嗎?

其實唔係,只係大家都將感情浪漫化姐,旁觀者,朋友,網友等,統統都會理直氣壯咁大叫【愛情莫問出處】,即使係援交女仔,又或者佢係"雞/鴨",都應該忘記過去,重新去愛等…

問題出黎喇:
若果可以時光倒流,你會回到過去,將佢之前愛過其他人o既事忘記得一清二楚嗎?

你認為呢?咪係lo,就表示你仍然好介意…

不過,介意並唔係一種罪,人o既感覺始終都係最真實o既,介意就介意,冇人可以改變到你~

你會為對方o既過去而介意,咁樣就証明左,你想對方變得更完美。

真正o既愛情,點會唔包括嫉妒呢?因為你愛對方,所以你先想抱得對方更緊,緊抱著對方o既全部--對方o既過去與未來。

只要你繼續唔將果份介意表露出黎,唔好再傷大家o既心,慢慢等時間去沖淡佢,就ok了…

所以,請唔好介意自己o既介意…




我介意o既唔係珊o既過去,而係現在同未來…

現在我介意咩?我好介意珊到底愛唔愛我…
但答案我自己都心中有數--唔愛…
因為珊唔愛我,所以我好嫉妒…但淆話珊呢家冇仔,呢珊個"掛名男朋友"都要用粗口黎罵我…

我唔知點解仲好在意珊……
在意=介意?

至於未來就簡單得多--我介意珊o既未來究竟係咪幸福o既…

呢 d 事當然唔到我插手喇,珊佢鐘意點就點,我唔可以改變佢…
但我可以提供多一條路比珊去選擇…

但我提供條路係正確幸福嗎?

……

點解我要咁介意珊…?

連我自己都唔太清楚…

沒有留言:

發佈留言