2009年2月8日星期日

惡搞的主日學生活

新春後第一個主日學返學日,果然係特別唔同…

今日返到去好似冇乜野做咁…皆因又有個義工黎我班幫手,同埋課堂實在太悶了…
搞到我有 d 想訓…

怕羞仔小任~___________~

返完學之後就開左個追思會,為某個主日學工作人員o既離世而祈禱…
安息吧…我地會掛著你…


之後就到"打邊爐"喇~

我係課堂上都聽閒會有外人(同校)黎主日學,以為係果班,其實係精英班 d 人,咁樣就更加要打醒十二分精神--始終精英班 d 人唔可以得罪…

當一切準備好之後,打邊爐就開始lo~
首先係抽獎(抽錢),好唔好彩我抽到100蚊…
媽呀,人地有500呀!!!

不過都算…500蚊果 d要請食飯,100蚊唔洗呢~
不過今日好似冇乜餵口…唔多想食,同埋都唔係太好食 d 野…

惡搞黎喇…
將兩位棉花糖放入我杯到…真係惡搞,不過味道唔錯bo…
但係飲下飲下,棉花糖開始熔,仲變左成堆野(大家知係咩喇)
想嘔…再加埋一次意外令到條烏冬趺落去…更加唔想飲…

之後又話要玩咩ture or dare…
囧左…又係全ture,得我一個dare…

dare o既懲罰係咩?可樂+雪碧+"士油"+棉花糖+好多雜野
d 味真係想嘔…之後出去玩…飲左兩淡之後龜叫我倒左佢…

見到龜拎著碗"愛心粥"(有仔送比佢),唉…諗起珊…

之後入面搞唱k…

乜歌都有…
唱完之後散水…

本身話去滿記…因為太夜所以好多人都走哂…去左沙田公園講心事…

原來某某人同某某人只係扮拍拖…唔係真拍…
我係囧左…拍拖都有得扮咩…

之後佢就將成件事來龍去脈講一次…

A同B之前行埋一齊,後來兩人都散左,之後B識左C,C就不斷問B點解B成日都提起A,A為左令C唔好再咁多野問,於是搵左D黎扮A o既朋友…

估唔到主日學表面睇黎好正面/正經,但實際上係咁亂…

真惡搞呢…

之後同人一齊行返屋企同吹下水咁…之後12點就散水…

今日好支力呀…
休息先…

沒有留言:

發佈留言