2009年2月21日星期六

愛情反思

我同珊仲係朋友果時,其實我係愛情上o既賭性已經好強。

當珊叫我收皮之後,我就知道無可能有將來喇…

但我我都係要博落去。

我不斷係咁摺星星(呢家都仲有),珊好似唔知我摺星星比佢…
唔知點解,我諗總有一日珊會收左得 d 星星,原諒我。

發展就冇可能架喇,做返朋友都仲得…

我點解會要咁賭?(我花左好多時間同金錢上去)
因為我相信只要珊下左火,再加上我小小誠意,佢就應該會原諒我吧?
雖然10成一定係發夢娶老婆,但係…

因為我唔想重頭黎過,一段關係話重新開始就重新開始咁易咩?

要變返未絕交之前o既係關,要用幾多心機,時間呀…?

我呢家手中o既籌碼得返開心o既回憶同往事,再加上誠意落去,就係我所有籌碼。

我一定唔會放棄呢場愛情賭博,因為我要為我同珊未必o既幸福去爭取。

即使珊講句「我寧願要佢都唔要小任你呀!」,我都唔會放棄,只不過我一定要尊重珊o既意願先得…

尊重珊o既意願…其實我之前有冇尊重過珊呢?

答案好似係冇。

我亂講佢似邊個邊個就表明左我冇尊重佢喇,珊之前罵我,記得佢都有講過「你根本冇尊重過我」呢句說話…

尊重!點解我呢家先知道呀?
機會可一不可再,尊重呀!
我要比珊知道我改過,第一就一定要尊重佢選擇邊個做佢男友/老公,咁先至可以比珊知道我有改到…


尊重…尊重…

沒有留言:

發佈留言