2009年2月5日星期四

蹉跎之戀--感性與理性

尋日我都講過,面對一段明知唔會長相廝守o既感覺,如果你係想有頭家o既話,你就唔應該比呢段關係發展落去。

所謂長痛不如短痛,應該及早切斷關係!

既然你知道果段關係係唔會有結果,到左分開果時,一定會影響到你回歸單身之後o既日子,什至有機會會影響到將來組織一個家庭o既預算。

其實早 d 重新開始/脫離關係,對雙方都有好處(呢點我強調左好多次)~

但,有 d 人可能會認為:一夜情都可以發展到白頭到老,金婚夫婦亦都可以離婚收場架bo~

首先,我地要先知道【長久】o既定義係咩。

長久定義:
1.雙方o既家庭理念最好相同
2.對方對你同佢一齊生活o既睇方最好係正面
3.性格最好合得黎,或者可以包容到對方o既性格
4.環境因素(對方識唔識好好處理金錢呢等)

其實你只要理性少少去諗下果段唔會長相廝守o既感情究竟會唔會建立到一個家庭(如果你想有o既話),你就應該好早就知道/感覺到答案了…

要記著--對方唔會因你而改變!
如果想繼續落去,就只有改變你自己~

如果你係心甘命底咁為對方而變,都仲得;但如果你係被逼改變,到你蹉跎左幾年,先發覺你愈黎愈討厭改變後o既自己,咁就只有更痛苦o既下場了…

唉…問世間情是何物呢…?

長久o既未來,當然不可預料,但若果眼前o既人並唔係你杯茶,你就有責任去諗清楚應唔應該同佢開始~

當然喇,如果"你"冇諗過要一頭家,或者搵一個永久伴侶,"你"就可以無視上文…

因為…呢篇文我係寫比珊睇o既…


我只係想比珊多種思考未必o既方法…

沒有留言:

發佈留言