2009年2月16日星期一

自己比情敵

有時我自己都會係到諗,究竟我好 d 定珊呢家個男友(或未必o既情人)好 d 呢?
究竟邊個先可以比到幸福珊呢…?

人,少不免會將自己同人比較。

比較o既對像,通常都係 d 有同等身份o既人:同學,同事,同年紀o既名人,什至--愛上如一個人o既人,姐係你舊情人呢家o既情人(新情人)。

無論你同你o既舊情人,係和平分手,了解分手,反臉分手,你背叛佢,佢背叛你,當你知道對方擁有新戀情後,你一定會千方百計想知道,佢究竟係乜野人。
未知之前,係出於好奇心;知道更多之後,就會出於比較。

珊呢家o既情人我知幾多?掛名男友我就知道,佢係同珊同年,而且雙方一個月先見一次,仲要大家係冇大家o既msn--當我係淆到知道呢樣野後,我成個人都輕鬆哂…

雙方都冇msn,咁樣點可以做到情人呀,起碼我呢家都仲保留緊珊個msn,只係珊單方面封+刪左我msn姐…

不過令我失望o既係珊呢家暗戀左第2個人,淆話珊msn寫收唔到佢情人節禮物好傷心…
連淆都唔知佢祗細,唉…
呢排肯定又好憂鬱…


我想知道,其實佢係咪好令仔,令仔過我先(自問本人太樣衰了…)
我想知道,佢學業/事業係咪好勁,勁得過我先(本人除左政治之外,都冇乜勁)

比較後,自然得出結果(呢家其實仲未開始比較)
(以下係假設有結果)


輸左,我唔倨,唔甘心,覺得自己竟然比唔上人,於是我唔開心。
嬴左,我可能會沾沾自喜,之後我會諗:點解珊會選擇個條件咁差o既人呢?
原來珊o既品味係咁差架?咁姐係之前自己【蝕】左嗎?定係--自己有 d 睇唔到而又比唔上佢o既野呢?如果當日係珊唔要我o既話,你會唔甘心;如果當日係你唔要珊,我向好諗,我會內疚;向壞諗,我會覺得自己【蝕】左。

於是,我更加唔開心--無論輸嬴,最後都係自己輸(因為你唔開心,而問題都冇解決)。
其實比較果一刻,我究竟期待乜野呢…?

答案好簡單:我要証明我嬴珊個人情人一個位。

人比人,比死人;自己比情敵,死都唔甘心。

即使珊o既新情人,樣貌同你一樣(不管令定醜),學業同你一樣勁,但你就係覺得佢對眼唔夠你迷人,又唔夠你高(我自己都好細粒的說)…等等。


我其實可以沾沾自喜,但過一陣我又會好開心,咁無謂喇;

不過我可以好有男人風度咁同珊講:其實珊你o既情人都唔算差呀,祝你地兩個白頭到老吧!


你肯祝你舊情人幸福,係因為你仲好愛佢,你決定要比一個幸福o既未來佢,後退比一個可以比到珊永遠幸福o既人去同佢一齊吧~


假若我仲可以見珊一面,我真係好係珊面前講句"祝福你"…
不論珊即場話我kai定膠定憨x好,只要可以係珊面前表明我意思,不論珊接唔表受,我就無憾了…

沒有留言:

發佈留言