2009年1月31日星期六

徹底失敗了…

唉…以為萬事俱備,只欠東風
原來不但東風,連【水軍】都冇

今朝8點打後去左鐨石山,諗著早 d 到可以早 d 搵到珊…

之後狂打比淆…
等到11點30分我就開始去地鐵站等珊…

到左12點左右,我見到珊同淆出現喇…
珊照舊喇…馬尾加上左陰…

第一眼我見到淆就同佢打眼色…
之後我諗著同珊開始道歉,點知我睇見珊聽緊電話…
於是就唔上去打擾著…

之後我同淆跟著係珊後面…

淆同我講珊係扮緊聽電話…
我都唔確定…

之後行行下唔見左珊,我同淆就分散去搵…

過左冇幾耐就見到珊係2樓,我同淆就一齊去搵佢

見到珊都仲係係到傾電話…

之後我地等到珊傾完電話後,珊連望都唔望我一眼就同淆講我地走吧

之後我就上前,講:珊,對唔住
珊回答:你收皮喇~


即場呆左幾秒…

收…皮?姐係我無希望…?

果陣時我已經打定輸數
如果珊係假嬲o既話…就唔會用粗口回敬我

之後珊就走左去唔知邊到…淆叫我追,但係追左一陣之後就唔見左珊…

此時JohnLo(下稱徒弟)打電話比我同佢見面〔徒弟你好高呀.....〕

之後我同徒弟一齊係皇者到睇比賽,無咩搵到珊…

期間我一直有打電話比淆確認佢地位置…

睇完比賽之後我就再搵珊…
可惜都係搵唔到,終是我同徒弟仲有岩岩黎o既抽水分頭搵…

無意中我撞見珊,應該要人生中最後一次吧…?

我無再同珊講野,因為…我再講乜野都已經冇用…

佢可以咁認真咁叫我收皮…就表示珊永遠都唔會原諒我…

我只係拍左淆一下以示我岩岩經過…

之後我同徒弟同抽水去左m記食野…

食完野之後掛著睇比賽…唔經唔覺就完左場…

之後我再打比淆…發現珊話要避我而走左…
珊仲叫我以後唔好再搵佢--絕交吧小任!

唉…我精神真係就快崩潰…

估唔到我摺o既星星,2點幾起身寫o既心意卡,都用唔著不得止
仲令到珊更加憎我…

唉…小任你真係個失敗者
道個歉都可以搞成咁
小任你去死吧

其實…我都有諗過介下手咁…可惜最後我淆痛
我最估唔到係珊係未下火,反而日子過得壞耐就越升得快

一句話可以搞到我諗到去自殺o既地步…
唉…或者我同珊真係有緣無份吧…?

始終我覺得我比唔到幸福珊,我唔係佢夢寐以求o既青鳥…

雖然珊今次好狠地拒絕左我,但人還在心不死
或者比珊冷靜2個月吧…兩個月唔接觸珊的確對我黎講好痛苦…
但係為左未來,一定要做

唉…精神已陷入崩潰中…

係呢到好多謝淆一直做我同珊o既磨心…
淆…辛苦你了…

沒有留言:

發佈留言