2009年1月26日星期一

點解?(1月24日)

夜晚10點幾,我終於踏入左一個令我悲喜交加o既地方--新都會廣場

之前我都諗過應唔應該黎好,但係我最後都係黎左…

雖然我知道黎左都冇可能會搵到珊,但係我始終都係黎左,因為……我始終放唔低珊

我用著好似MK仔o既look去著搵珊,但係因為睇唔到野,最後都換返個樣

今次第一時間去o既地方唔係果個願望樹,而係去公園搵珊
見到公園封左,於是就去左廣場中心o既願望樹…

到左果個代表著【友情人終成眷屬】o既樹了…望一望周遺,睇下見唔見到珊先…
一次一次o既希望只會換黎一次又一次o既失望…結果係搵唔到o既…

到左10點半,我真係搵到好失望,於是就企左係我同珊最後一次見面o既果個地方(廣場對上)到休息

望返廣場中o既人--個個都有伴侶,細路就有家人陪著,一齊渡過除夕

睇到呢個情景,都不禁引起我o既傷感…
所謂【人有悲歡離合,月有陰情完缺】,我終於明白到蘇軾想表達乜野情感了…

當你諗起你好想見果個人,但係又唔可以見,就會怨天尤人…呢種感覺我明白

點解總要係我失去珊o既時候先見到呢個情景?

我好嬲,即刻將成個新都會廣場搵一次,結果都係冇珊o既一少少行蹤

又返到去果個地方…

但係再想返蘇軾,佢不但只冇怨天尤人,反而更自我開解:
【但願人長久,千里共嬋娟】--雖然我同弟弟子由相距千里,但係我都想弟弟以及我一家人平平安安,可以一齊睇呢個圓滿o既月亮…

俗話都有講:【退一步海闊天空】--如果我成日都去新都會搵珊,珊當然會日日避我喇,自然就會減少黎新都會廣場…

我唔應該成日都去煩著佢,或者比個機會大家冷靜一下,諗清楚再表態都未遲吧?

但願珊可以永遠平安,可以同佢o既青鳥(未必係我,都未必係佢現時男友)永久一齊,共渡所有時光吧…

諗到呢到,我成個人心情鬆左好多,但同時都問自己:我o既青鳥究竟係邊到?

答案當然係未知知數喇…

不過我會努力!

之後我再係新都會行多轉,都係搵唔到…

也許我應該退一步吧…?但不能完全後退~

之後我決定返屋企(當時11點),但係我先去左願望樹下

我低頭許願:珊,祝你前途一片燦爛,感情事業一片光明…

之後我就返屋企了…


至於朝早o既事留待有機會再講吧…

沒有留言:

發佈留言