2009年1月12日星期一

過去一星期…o既考試生活



話咁快1月2號就要考試,考到14號…

2號就考英文…
撞鬼咩,頭果篇野就超易,到後就超難,由其係篇詩,直情唔知佢講乜野…

3號同4號真係想死…狂溫數學…

5號就考數,其實都唔算難姐…係有1,2題唔識(好過上年吧…?)

6號就中文…孫子所謂o既【將不能數勝,數勝則驕】出現係我身上,語文運用有少少力不從心o既感覺…

值得一提係中文作文…

3條題目任選1,我選左第1題-【_________的一天】<題目名


什麼的一天呢…諗諗下就好下意識咁開始寫…

我竟然將我同珊嘈交果日o既事寫左落去…

唔知點解作文一諗呢條題目就諗起珊…

唉…小任呀!你發生乜野事呀?由朝到晚都只係諗著珊…
結果題目名--我改左做【讓我自我反省的一天】…

無可否認,珊比我o既教訓的確好大同好深刻…
起碼令我醒覺到我錯左 d 乜,而作文我都有寫--口出狂言

最後果一段我寫左: 最後,我很想說一句:珊,對不起,懇求你可以原諒我。

唔知珊睇到之後係咪會仲更加嬲我…

為左唔將成件事暴哂光,有 d 事情我做左修改,但基本上得罪原因同埋點解得罪珊o既野,都照樣寫左落去…







小任醒下吧!珊唔會因為你一個道歉而原諒你--殺左人,一句sorry就得嗎?


小任!
7號考I.S.,還可以吧…
8號考中英文聆聽同埋普通話,音樂考試,入面以英文最難~
睇黎都兇多吉少…
9號考中史同V.A.,讀史之人居然會寫錯光緒果"緒"字,唉~我係咪失敗呢?
V.A.就一定要22分先可以合格,不過都應該得1X分,不過V.A.我都唔抱太多希望…
10號同11號o既事一陣再開帖講
今日12號…考左地理同聖經…
真係…聖經冇時間做,成個部份空左!頂呀?20分架~咁就冇左!
得返55分係手…唉…
考完試再上blog吧…
唉…珊…

沒有留言:

發佈留言