2009年1月13日星期二

小任的戀愛論2?

其實上次果個帖仲未講完,我呢家再補充埋落去



好不幸o既我--小任,係無意間不但只做左人第3者,而且仲破壞左人地o既一生
雖然珊呢家又轉左男朋友,但係我好似仲係無形咁破壞緊珊o既感情…


淆成日都話我我鐘意珊
係!我係鐘意珊

之前我點解唔講真話?
好簡單--因為我唔想得而復失
其實我,係好怕失敗,不論學業事業,都好驚會失敗

呀媽成日同我講如果你做人失敗,下場仲慘過雷曼 d 苦主


珊係我第1個我睇得上眼o既人,已許是我第1次鐘意人吧(小任都會鐘意人?)

我遲遲唔同珊表白,係因為如果我同佢開始得太早,可能會好早散,同埋我都唔知佢係咪真係鐘意我,所以我想試下珊…

其實珊只係當我呀哥,咁樣已經好好架喇…

可惜我不知足,我想令珊鐘意我,至少都希望想改到佢對我有少少掛念之心吧…

當你發現人地唔鐘意你o既時候,就唔應該再勉強佢鐘意你

如果再唔知足,後果就會好似我咁--不單只冇"利息",連"本金"都會冇埋

其實如果做唔成情侶,做朋友都好呀?

【如果不是你我不會相信,朋友比情人還懂得傾聽】<某首歌歌詞

有時做朋友比做情侶更好,因為當人地兩個嘈交冷戰時,佢起碼都有機會同你講下心事
咁樣咪仲親密過情侶?

如果比我有得再選…
我會選做珊o既朋友…
可惜珊呢家已經唔當我係朋友…


不過是但你0,0
你呢加又唔係我fd
你鐘意點講是但你na a0a


唉…我係咪罪有應得呢?(根本就係喇死人粉小任)

相信呢個就係珊o既真心話…
即使我再做幾多野/摺幾多星星向珊陪罪都好,應該都冇用(未試過又點知呢?)

點知?我簡單--因為我接受唔到呢個事實+我唔想乜野都要重頭黎過

乜野都要重頭黎過,我真係好難接受,再加上佢好認真咁同我講"絕交"兩個字
我真係接受唔到呢個時實

但係我唔會放棄,即使珊點樣再對我講絕交都好,我心入面都唔會放棄呢個朋友
只要佢仲當係我朋友o既話…


今次結論:

人苦不知足,已得隴,不望蜀


仲有,道歉時唔好做出 d 人地唔想見到o既事,否則會有反效果

我真係學唔識放手…


沒有留言:

發佈留言