2009年1月15日星期四

原來立法會容許人講【狗噏】--特首也爆粗?



繼唐英年用【拍拍籮柚】,再用【條條 Fing】黎公開發言之後,我地曾特首都決定不落在唐英年之後,有史以來係立法會第一次使用【狗噏】呢個形容詞!

曾特首:【首先呢我地…我唔想同佢【狗噏】辯論,頭先湯議員(湯家驊)所講o既,佢所講o既唔係我應承o既…】

有片為證架,大家可以重聽十次,一百次,一千次!
我聽來聽去,除左係【狗噏】之外,都諗唔到係另一個可能;唔知大家有咩睇法呢?
比起【福佳】,其實【狗噏】更加接近粗口,我到今日都唔明,點解咁多廣播團體以及傳媒咁怕【福佳】呢個詞,但係就任由高官在立法會上直接【狗噏】。

記得當年梁耀宗講左句【臭罌出臭草】,被立法會主席趕出場--梁國雄講野大聲一 d ,又被人趕出場,我到今日都唔明,點解唐英年講【條條 Fing】,立法會主席會冇表示?我更加唔明,點解今日曾特首在立法會講【狗噏】,立法會主席都冇表示?

為左證明【狗噏】係唔會被趕出場,我緊急呼籲各位立法會議員,特別係社民連三人眾,係下次立法會會議上,直接用【狗噏】去形容所有高官,測試一下曾鈺成主席o既公正程度,大家不攞部 mp3 入場,各播曾特首講【狗噏】果句,以及自己連環講一百次【狗噏】,去諷刺膠港班垃圾膠官【狗噏】。

如果曾鈺成只趕議員,就可以再次證明左,我地偉大o既垃圾會發生緊咩事;掉轉頭,如果立法會主席唔敢有乜野表示,咁就多謝曾特首送一份新年禮物比我地,等我地以後有更多字可以在立法會上使用--我期望特首下次根據我地香港人o既習慣,在會上講多幾句【福佳】,【杏加橙】,【跳九里】等名句,等我地偉大o既立法會紀錄上面,可以增加更多o既香港文化特色。

而呢一方面,就絕對需要各位o既努力協助了--立法會議員,希望下次人人上去陪特首一齊【狗噏】!

注:狗噏=尸+九 up(粗口黎)

1 則留言: