2009年1月1日星期四

睇黎要學識放手了…

元旦第一份禮物就係珊比我o既…但估唔到結果會係咁…

樓主真係開p0 0,0
靈好多fd都好似係度a____a
我要再1次講清楚
我同大字典根本就冇野
我地冇開始過。
開頭係有小小好感咁既野
不過唔係愛/鐘意a,a
佢係學校日日蚊我頭髮果
鐘意都變唔鐘意na.
最後1次網戀之後
我都唔想再玩
同佢結婚係因為想玩介指
我希望你可以明白呢d先
仲有唔好話感情既野
係朋友同朋友之間既野
我廢事比某d人係咁針對呢講v_v
仲有樓主
我想你明白1d野
1/2次唔嬲唔代表可以玩得l0 a______
我係唸住1次2次姐 是但
點知你係成日講果隻
大佬
我都係人尼架
我都有條導火線架
比人踩到上心口仲唔發火?______?
就算係呢加睇返d msn紀錄
果陣火都仲未燒呀
唔該你體諒下人地既感受
講多1句 154cm+45kg
叫做似欣宜^v^
真係好好笑
不過是但你0,0
你呢加又唔係我fd
你鐘意點講是但你na a0a


不過珊你好似仲未明解我當日o既意思…
不過呢家解釋都冇用了…因為你已經唔再信我+唔再當我係fd…

唉…

我唔係話你似欣宜,只係你當日o既髮型似欣宜only…
不過你唔會聽我解釋吧…?


睇黎我聖誕以及除夕o既願望幻滅了…

除夕夜果篇日記遲d再補返吧…

唉…真係冇得救?


既然珊都已經放開左我,我應該係時候都放開佢吧?

專心學業同政治…仲有經濟同歷史…

沒有留言:

發佈留言