2008年12月31日星期三

我們的關係?

珊要我係自討到開個道歉帖,要5千人回+10個讚,佢就會原諒我…

一開帖就見到好多人玩野(爆我真名,踩場等)

我都冇咩所謂,反正佢地回我向5千回o既目標又行左一步…

但係有某幾個人都話我同珊o既關係唔止係朋友,什麼可能係更親密o既關係(例如情侶等)

珊見到呢d回可能會更嬲我…因為我開呢個帖而令到珊誤會左我鐘意左佢…

唉…

不過我可以係到講,我同珊只係朋友(知己),並唔係你地想像中o既果種關係…

我唔怕認--我的確唔可以話冇羨慕珊o既感覺(比如我好鐘意珊o既生活態度)

呢種感覺就好似涼宮春日入面阿虛對著涼宮果種感覺…

即使我真係鐘意珊又點呢?佢心入面只有佢個男朋友字典,邊有位可以放得入我呢?(我真係鐘意佢先算)


清官難斷家務事,大家唔好再係到亂講喇…

沒有留言:

發佈留言