2008年12月24日星期三

再見了……我永遠的好朋友--珊




呢篇應該係我最後一篇寫比你o既文章吧……?




以下係我打比你最後一篇

字海,

假若有一日你睇到,希望

你會記起我呢個朋友…



由星期日晚我唔小心得罪你開始,到呢家已經有兩日,基本上我一開電腦上msn就唔開心,因為我唔見你on,冇人同我吹水……




自星期日晚10點38分開始,你已經冇再同我聯絡了……打電話你又唔聽,sms你又唔回,msn又封左我,我睇得出你有心避開我……




我已經打左好多sms想同你道歉,但係你果晚始終都冇覆我…




以我認識o既珊以前絕對唔會係"果個"話題之下發咁大火…




可能人會變吧?自從我插手你同字典o既感情之後,我發現你好似好憎我咁…當然你緊係口口聲聲話冇喇,但係我睇得出…你唔會因為我o既勸告而放棄字典~




其實我自己都唔多明白點解我會插手你o既私人感情,可能真係想你好吧…或者係我多事吧…?




最後同你對話果晚,你只係同我講左句:你xx喇,我唔想再同你講野,88之後你就封左我了……
10點38分你應該無咁快off,當時我都覺得我講錯野(根本就係講錯野),我就sms番你話我知錯喇,對唔著等等……



你睇到之後,應該就當我sms你係玩玩下吧?




你並無回我,我心入面都覺得大獲,但係我當時並無做任何野,以為你訓左,所以我都off機休息了。



我好後悔當時冇作出行動去道歉(例如送下野咁),而係不自覺地sd sms比你,我訓果一剎那就知道--我呢一步行錯左~




我唔應該sd sms比你,因為我不斷比你,你當我玩玩下,反而會有反效果,認為我超煩,火上加油……
我非常後悔行果一步……




星期一朝早起身溫書果陣,突然心入面有種恐懼感--好驚冇左你呢個fd,我從未試過比你嬲得我咁緊要…




6點幾開機見到你仲係無on到,我都已經知道你o既答案了--絕交




由我識你開始,我就知道你o既性格係幾咁難動搖,所以我當時已經做好哂心理準備你會同我絕交…




我再一次後悔我當時狂sms你,同埋打電話比你……我明知你唔會回覆我,唔會聽我電話,但係我傻到仲要做……相信會加深左我同你o既誤會,令你更憎恨我~




我其實都好想搵一個時機親口同你講:【珊--對唔著】




可惜你冇比機會我講……我當時已經知道我錯乜野了…我已經自我檢討我所犯o既錯誤--口出狂言




珊,如果你真係比機會我改過,我第一樣會改o既係呢樣衰野……




平時我夜晚一開機,第一個想搵o既傾計對像就係你…點解你係我心目中咁重要呀?因為只要你先可以同我分享心事……



當然同你分享心事o既人應該唔止我一個,但係同我分享心事o既人,就只有你~



夜晚唔見你msn,總係好似唔習慣咁……我成個人變得好冷清,從未試過打機咁唔開心…



深夜果陣,我有個fd問我點解我同珊--姐係你,點解會嘈起上黎



我將成件事講哂出黎,佢話你可能係"乜乜"到--女人通常係呢個時期會比較燥



我唔知你唔係真係黎左,但有一定成份係我講錯野……



星期二我一起身就喊左一陣,因為我冇左(唔見)你,個心好似好空虛咁…




一開機,你都係封左我,照舊冇解到,雖然我估到係咁,但我都仲係好難接受。




到左7點45分,淆震我,話我同你做咩事嘈,仲話你要同我絕交
我聽到之後好想喊,因為我唔想面對o既事--絕交,終於都發生左~




同埋淆話你唔會再比我入你個blog到睇野,呢個我真係估唔到…



我係到講聲對唔著,我唔應該私自入你blog




係呢一刻,我盡我能力做應該做o既事,希望你會原諒我,於是我係跑到送左隻招財貓比你,下面寫著希望你原諒我等等o既字句…




你比淆o既回覆係:無奈




相信你當時應該係好嬲吧?




之後我叫淆盡能力勸你原諒我……我當時已經流左眼淚,但係無時間去喊,因為要趕著去食飯…




食完飯之後9點15分開番機,淆話你無回到,之後我心急,因為再唔做野你一定唔會原諒我




所以我都打左某d說話,希望你可以原諒我……




但我最後等到你o既回覆係:【我忍夠佢(我)喇/我好憎佢/我睇得出佢玩玩下/我唔想再見到佢】等等。




當時o既我,已經知道--我同你o既朋友關係,由呢刻開始,已經斷左,從此各行各路~



我知道淆已經盡左力,我係到好多謝淆做我o既中間人,幫我將我o既對話轉告比你




既然知道左我同你已經玩完,我都應該可以放手吧?但係我真係唔想放手…




雖然我同你識左只有半年多少少,也許你當我只係一個極其普通o既朋友,但係我當你好似父母一樣,什麼比我真實的父母更重要




我諗番起以前我同你o既回憶,不論開心,傷心,我呢世都會記著,永不忘記!




後來淆off左,我真係喊左出黎…我居然會為一個視我如仇人o既人喊…




回想起有你同我一齊o既08年電玩展,暑假,10月萬聖節等等…令我喊得更勵害…這些回憶,難道真的不能再重現眼前?




我好後悔當日我講果一句話,令到我同你o既關係斷裂……




假若我冇講果句話,可能我…現在仲同你係fd……假若……




我無法講到我呢家o既感受,呢刻o既傷心,比我伯公過世時更深刻…




我只可以打呢篇文黎舒發我呢刻o既心情,以及對你o既感受…




呢個結局其實係幾日前我早就預到了…



當時因為你同字典o既事而搞到差d嘈交,我話男人唔係你想像中咁簡單果時,已經睇到你對我o既不滿了…
之後你話我唔會嬲我,更加唔會同我絕交
然後我問你:假若字典同我2選1,你會選邊個?你話2個都要
之後我再問:如果一定要2選1呢?你冇答到但係我同你心入面都應該有答案吧--你一定會選字典~
情人同朋友比起黎, 一定係情人重要d~



兄弟如手足,妻子如衣服~咁朋友呢?




呢個就係我同你絕交其中之一個目的,另一個就係我口出狂言




唉…真係好想當呢半年幾係一場夢…如果冇發生o既話會點呢?




可惜呢家就係發生左…




你呢家應該都仲係好憎我,好嬲我吧?



你應該都覺得我好煩吧?成日跟著你…




珊……我今日只可以打到呢到,以後有咩事,你可以直接搵我,打我手提,或者同淆講,叫佢轉告比我




而我都會繼續做d你會原諒我o既事,以及將我想講比你聽o既野叫淆轉告比你聽…



我真係好開心可以識到你呢個朋友,你令我學到好多野(比如待人處事方面)



以後我同雖然天各一方,可能以後都冇機會再見,但我同你o既回憶--永遠都唔會消失



今晚就係平安夜喇……
係呢到我祝你前途無可限量,事事順利,一年靚過一年,以及你同字典會有美好o既將來~

最後

祝你聖誕及新年快樂~
                       by:你永遠的好朋友小任(cpu)



沒有留言:

發佈留言