2008年12月26日星期五

平安夜感想

平安夜本來應該係開心先岩,但係我就好似…



因為珊冇再理我o既關係,我呢排變得好燥,個人好灰咁…



去子夜彌撒時,睇見街到o既人,個個都有伴,突然感到自己好孤單…

望一望城門河o既海景,幾咁靚呀!
但係冇人陪,即使幾咁靚o既景色,望入眼都唔會好顯眼…

子夜彌撒入面,我認為神父講o既野好有道理

佢話:
【聖誕節雖然係一個普天同慶o既日子,但係我(神父)相信今年應該冇咩人笑得出--時關今年經濟不景,好多人o既身家都大出血,無咩錢去買野慶祝……雖然你笑唔出,但聖誕節始終都係你,開心定唔開心都係由你決定,你寧願有個開心o既聖誕節,定係想有個唔開心o既聖誕節呢?】

神父好有道理~
聖誕節係自己o既,就算你幾唔開心都好,聖誕節一樣照過

雖然珊同我絕交,但係我唔應該(至少唔好)係聖誕節呢個開心o既日子到喊吧?
我係好唔捨得珊呢個朋友,但係都唔應該唔開心得太耐…

所以我諗通左--聖誕節過後再為珊道歉吧(雖然太遲,但我至少要表達出我o既誠意先得)

但係係彌撒入面我都係有流眼淚

係祝福環節到,神父要我地許一個願,我即使許左希望珊可以原諒我,同埋祝佢前途無可限量,事事順利,以及佢o既感情可以有一個美好o既結局…

結果祝福完之後都係流眼淚,比周遺o既人望著哂…

不過都算…

喊係冇用o既,要珊原諒我,就必需有行動先得--所以我已經決定左唔會再係到喊,而係主動做d野令珊可以原諒我!

加油吧小任!
要珊原諒我,自己一定要主動d先得!

沒有留言:

發佈留言