2008年12月23日星期二

鬱出左個病……

唉……

今日起身,發覺自己個身體好似唔舒服咁……原來係我自己心景太悶,鬱左個病出黎……

呢個當然係心病喇,但係都影響到身體……

呢排msn唔見左佢,成個人好似好孤獨咁……
搞到呢排成個人燥哂,乜野熱氣野都攻哂上身

唉……我好想知道自己錯乜野……或者係我干預得佢o既感情太多吧……?

雖然佢口口聲聲話唔會同我絕交,但係呢家又點解釋呢……?

明明佢呢家有on msn,但係就封左我,打極(msn,sms,電話)都唔回……

唉~睇黎我同佢o既友情【正式玩完】--game over~

或者係我太多口吧……?
我懇求您可以比多次機會我改過吧……雖然太遲,但係天無絕人之路,上天應該會比個答案我吧?

不論好定壞,我都已經有哂心理準備……

等待您你回覆……

沒有留言:

發佈留言