2008年12月18日星期四

12月18日--晴

今日學校開聯歡會-0-

好唔好彩,今日肥奎唔知發生咩事,一見到佢就發哂火,仲搵左兩條友開刀,係校長面前爆到冇哂面-,-


我地中一至中三係第一輪,好彩今日帶左相機返去偷影^0^







不過今年我地食野有好大問題--全部自己準備





<自己加料先好味架嗎-,-






搞到好多都食唔哂,其實叫pizza hut式者肯他雞可能會仲好-,-




<玩緊獎門人o既遊戲-,-





算喇,今日總算都玩得幾開心,重要係偷影左好多相a___________a










<輸左要清哂佢呢a___________a












第二輪係聖誕表演




超神呢,過往都會有場彌撒,但係今4年學生會真係好野都爆,用【聖經版同事三分親】代替彌撒(係到比個good你)-,-












仲有國術表演,口技,街舞同埋老師大合唱(80年代金曲合成一首歌)




最後果個真係超正,聽到果果興哂-,-


11點半之後就放學~


之後某人上左黎我屋企踩場呀>___________<
唉-,-
都唔想提-,-
差d玩到我部腦中毒-,-
今日都算咁上下喇……
之後都開始放假lo-,-
溫書 凸-,-凸
唉……
聖誕假好鬼悶呀-,-
想搵某珊陪我出街咁,佢又話要多d人(驚我食左你咩-,-)
其實無咩所謂喇-,-
不過你唔想出我唔會強逼你o既……
訓覺~_~

沒有留言:

發佈留言