2008年12月21日星期日

12月21日--晴

今日朝早10點起身先記得又要補返20號篇日記-,-

於是問左呀媽要開機打blog


打打下見到珊on左,就同佢掛著吹水,唔記得左打-,-

佢話佢同成班女fd一齊出去某地方行街,時間係2點左右……

之後12點溫左陣EPA同埋地理就出去搵珊

接近2點之後就到左,打左比佢問佢係邊

今日同佢好似厄捉e因咁-,-

第一次見佢係m記到,之後比佢見到,我即逃走-,-

第二次係L4歉著聖誕樹出面,我聽到佢大叫我真名-,-
我扮唔識佢唔應-,-

之後我sms佢問佢人係唔係到(之前我打過n次電話比佢)

佢即刻同佢老婆笑著過黎,我都忍唔著笑,不過經過果時一句話都冇講-,-
(呢d劇情係邊到見過呢-,-?)

之後我打比佢佢唔聽,搵左一陣搵唔到,成個人好似由天堂跌落地獄咁,突然間好失落……

於是就行行下坐左係廣場出面……

坐左一陣之外,有個人黎同我傳福音(基督教),問我相唔相神

呢個時候黎呢d咁o既野?不過唔理著,我答唔信

之後佢講左好多證據,道理比我聽,好似係有安排咁,係我最失落果時有人出黎安慰下我咁…
或者只係我同佢o既緣份吧?

佢帶埋我祈禱之後,我成個人精神返哂!

再打多次比珊問佢係邊,佢話黎m記搵佢,之後見到佢d女性朋友-,-

1,2,3,4,5,6,7(計埋珊)
7個女仔企我係前面,當場淆哂底-,-(主日學都未試過咁)

之後我頂唔順,走左去買枝水,番黎之外仲見到佢地係到-,-

勁淆呀我-,-
之外行近少少,比珊見到,對著我笑,又後成班女仔望著我-,-
我又淆到行番後-,-

之後我鼓起勇氣行過去
照舊珊又笑我,不過今次我頂硬上!

可惜佢無比反應我-,-
一句都唔同我講就同佢班朋友走哂-,-

我好似有d失落/失望o既感覺…今次實比珊睇死-,-

唔理咁多著,無無聊聊行左出去音樂噴泉(好似係)到休息下……
順便解放下我小小的心靈同埋放鬆下壓力……

hea到4點30分,唔見左珊,打比佢,佢話佢返左屋企-,-

凸-,-凸
白等-,-

我即刻返屋企-,-

開msn,見佢on左,同佢吹左陣水……

不過今次大獲喇 T_____T

我唔小心同珊講左d唔好聽o既野,佢嬲左我話唔想同我講野

之後就見佢off左 T_________T

可能佢封左我吧

我即刻心情低落到想自殺o既地步……


唉……對唔著呀 珊
係我唔岩,誚左d你唔鐘意聽o既野,希望你可以原諒我……同埋唔好封我msn T______T

唉……心情呢家仲好低落,sms佢又唔回……好驚冇左呢個朋友……

冇心情再打落去……

沒有留言:

發佈留言