2008年12月14日星期日

12月14日--晴

尋晚玩到我支力哂,所以今日訓到成12點-,-

一開機就on左吞2掛機-,-

其間我又問珊,睇下佢同某人(佢又鐘意左人-,-)發展成點

唉…又係鐘意返佢,珊你聽得太多離家出走喇@v@

唉…算喇…感情呢家野,我唔可以+無權影響你…希望你自重……

掛到2點就開始西史喇……
什麼希特勒,原爆……記死我喇>________________<

溫到4點幾又上返網on返跑,打下大運世運咁……
之後珊又密我,問如果佢鐘意返然,我會唔會信? 咁就緊係唔信喇,不過我答信-,-(唔知點解)

之後佢又講返佢同某人o既感情……
可能緊排睇得涼宮多,發現左原來珊o既性格,同涼宮o既有著相似既地方:
唯我獨尊,成日勸極佢都唔聽,極其衝動,好勝心強,講野唔經大腦等等……

唉-,-

可以o既係珊永遠都唔會改,學哂涼宮咁-,-



死喇>________________<
聽日仲要作文呀,仲要中英全作呀>______________<

英文都還可以,但係中文就真係無靈感>___________<
題目:聖誕--【一件最_____的事】
要用借事借景抒情,但係用咩事我真係仲未諗到呀>__________<

聽日惟有自己汁生喇>___________<

唉,諗呢d野諗到頭都爆得-,-

唔理咁多喇……訓返個好覺先~__________~


有種感覺……聽日可能會有衰野係我身上發生……

沒有留言:

發佈留言