2008年12月15日星期一

本人對你o既感情作出o既勸告-,-


每次睇到呢張相都好心痛……

唉……


聽到你又鐘意番某某人,成個人即刻upsrt哂……


個心都火埋上黎 !_______________!




如果我講左咩說話令你難受,我係到懇求你原諒我……






其實呢,你同佢我認為係冇可能(長遠黎講)




首先:態度超差




真係搞唔明,點解你d伴侶條件咁奇怪嫁-,-




23.對對象的要求?爆粗+串咀+高+肥過自己+讀書勁+要鍚我+對我冷冷地(不過又唔可以好冷果隻- -'')成日要我心掛掛果d-3-''~~~哈哈 我是怪人0v0`d條件都怪d -3-''




唉-,-


爆粗已經唔係一野好野,有人話粗口係一種藝術,不過我想講:係唔應該學習既藝術!


你第時做議員又好,waiter又好,你對著特首/客人講粗口,只會顯得你冇家教/冇教養~




第2:串咀--同上


(你串o既話,下場就好似王維基咁倒台,王維基太串係佢落台o既原因之一)




第3:讀書勁


你係全班都已經算好高(雖然唔同你一間學校,但係淆講得都好有道理+似層層+我睇得出)


你搵仔,都唔想搵d態度咁差呀?


你成日話後悔識佢--【有早知,冇乞E】喇~


你地o既性格我唔詳講,我同你都知道架喇……
你地根本係兩個唔同世界o既人,強制一齊冇好結果架……
第4:對你冷冷地,但又唔可以太冷果隻
你呢個會唔會太矛盾呢?
對你太好又唔得,對你太衰太冷又唔得,咁你想點呢?(呢家野無中間)
冷就冷,熱情就熱情!
你咁樣好易會令人無所適從~
第5:你成日發仔姣
無仔唔一定世界末日,但係經常有仔都唔係太好~
一來有機會影響你學業--你掛著拍拖拖手仔,仲邊有時間溫書呢?
如果你玩完人地唔要人就咁就飛左,你有冇理下比人飛果個o既感受呀?
比著係你你感受會點?(唔好同我講你冇比人飛過
你對人真心,但係人地未必對你真心呢……
到第時你比人飛左,就冇謂又介手介腳玩自殘喇……(希望你自重)
如果你真係諗唔到方法忘記佢,你可以黎搵我,我會盡量幫你~
綜合以上各點,都証明你同佢,係冇可能永遠起埋一
齊!
以上意見係小人(你o既小軍師)提供o既小小意見,如果有咩唔明可以msn問我~
忠言逆耳,希望你真係會睇一下,唔好白費我對你既希望同埋我o既心機……
(如果唔聽下場會點?睇番三國志呂布同陳宮o既下場吧~雖然無佢地咁嚴重,不過都有6成相似架--希望你自重……)

沒有留言:

發佈留言