2009年1月4日星期日

09年1月3日--晴

今日10點起身,11點半就話要出街同老豆 d 朋友食飯-,-

我覺得老豆好似要學下點應酬 d 人咁…

至於應酬內容就不便討論^_^

之後4點半返主日學,邊溫書(I.S.)邊係到執野-,-

之後就諗著等龜龜去公園o既,點知佢比人捉左去問話,搞到人地以為我地係到等人開果個導師會…

都算喇,我 d 朋友仲要係到係咁爆上次玩ture or dare果d野出黎-,-

少-,-

我都唔知嬲定乜好…

仲有我同珊果件事佢都爆通街…結果都係冇人可以幫到我…
唯有靠自己努力哄返珊吧…

開左導師會之後一行6人走左去沙田公園飲啤酒…

例行活動:ture or dare

不過今次唔玩入殘廁…

而係佢地捉著我,之後成"觀"啤酒倒落我個口到-,-

當時我頂唔順,即刻嘔返哂d啤出黎…結果搞到成身濕哂,成身都有酒味-,-

之後行路都暈暈,好想訓低係到…

之後過左一輪好多人話要溫書就散水,得返我同龜仲有某人一齊行沙田-,-

行左個幾鐘我地就散水…


今日係咁多…

至於珊果到…唉…我真係唔知珊佢想點…

又話受唔起我o既原諒,又有好多人都叫我放棄…

但我小任係唔會咁輕易放棄!

仲有,我真係冇鐘意到珊架,唔好誤會~

沒有留言:

發佈留言