2009年1月19日星期一

小任論分手?

今日睇到某份報紙,又有果個版,今次佢講左個有關作者朋友分手o既故事

我(作者)有個識左好多年o既朋友,我朋友經常同佢女友一齊傾未來o既事--結婚,婚後生活等…

某日,我又撞到呢位朋友了…

我同佢開玩笑:點呀?新年有伴唔理我喇?
朋友答:冇--我同佢(女朋友)已經分左手

當我再睇下朋友塊面時,我發現佢豪無傷感

佢繼續講:我同佢分左手兩個星期
我問:你地有冇考慮清楚架?唔通你真係少少都唔心痛?

由於我同朋友相見o既時間唔太岩分享心事,於是我冇追問落去,佢都冇答到

一對男女又果分手,應該係好傷心先岩,但係我見到朋友佢豪無傷心,我諗佢地兩個真係好認真咁考慮分手吧?

畢竟分手後冇傷感,姐係表示雙方都已經係冇哂感情果隻

之後果 d 唔關事,所以故事完了~

同前幾日果個故事--【還好她懂得生氣】一樣

將呢個故事套落去我同珊到…

我記得珊同我絕交時我係好想喊(最後都有流眼淚)

但係我發現珊係少少唔開心都冇,反而覺得佢冇左我呢個朋友好似更加好咁

引用上面故事,已經得出左結論:

落花有意隨流水,但流水無心戀落花

珊同我絕交,有如食飯一樣,係幾咁平常,但我唔明白,點解我將呢件事睇到好重

也許我o既【情傷】要好耐先可以忘記吧?珊有咁多拍拖經驗,分手自然都好平常…

唉…總之我呢家心情好亂…

不過都係果句:我唔會放棄

同埋…

我的好朋友--珊,祝你好運~

沒有留言:

發佈留言