2009年1月24日星期六

終於放年假喇(1月23日)

我地間學校真係冇人情味架,年28都唔肯放人,真係搞錯…

等左咁耐終於都得放學果一刻喇…

但可惜…老師比左好多【新年禮物】我地…

果堆作業小山真係冇乜心情清左佢…

算喇…

之後放左學返屋企換件衫就趕著去沙田

等左15分鐘,PC終於都到喇…

之後我跟佢地(幾個主日學小導師)去左圖書館附近唔知做乜-,-

之後等到龜黎左,佢地就走左去買野食留我一個係到-,-

都估到會咁架喇,好彩我帶左部nds黎玩姐-,-

玩左30分鐘之後,佢地終於返黎喇…可惜買唔到啤酒-,-

佢地見到我著校服,話我著校服個樣好乖-,-

即場o左-,-

之後5點30分就散水…

等左咁耐年假終於放得喇…

係到祝大家新年快樂

沒有留言:

發佈留言