2009年1月14日星期三

我究竟係咪諗得太遠呢?

今日考完大考,但係都不見得自己開心

今日返到黎上左跑…

我依然仲係放唔低珊,所以上跑睇下佢個情報…

佢轉左個男朋友遊戲名叫神刈,真人就應該真係珊個男朋友吧?
上次就話玩介指同字典一齊,唔知珊今次係咪認真呢…

如果佢男朋友係好o既話我當然唔反對喇…

不過我好難接受一個可能會發生o既事…

1月31號嘉年華…

神刈如果嬴左,同珊一齊上台接吻果情景,我真係唔敢想像…

當然神刈兄未必嬴到喇,同埋珊未必跟佢黎…

不過我會唔會係諗得太多/太遠呢?


呢家情況淆話冇話會唔會發生,只係話我發膠
淆仲話唔會再理我…又好似珊咁封埋我?唔好呀…

我究竟發生咩事?珊鐘意人我呢個人粉有咩資格出聲呢?
但係我呢家心入面仲係諗緊果個情景…

果然--想得越遠,就會越心痛

希望是我想多吧…始終鐘意1個人唔係有罪o既…

唉…小任呀…

沒有留言:

發佈留言