2009年1月28日星期三

星星都好似唔夠誠意…

總合呢兩日o既日記…

初二又係去呀爺都拜年,不過今次就多左好多表弟表妹黎~_~

今次真係有救喇
我講o既係我 d 星星…

食完團年飯之後班表就過到我屋企,一齊係到摺星星-,-

呵呵,摺左成3個鐘…班表仲教埋我點樣摺星星…
經過佢地有同對牛彈琴o既教學,我終於都學識喇…

我地摺左1樽有多,
之後佢地走左,我繼續係到暨,但係始終冇班表摺得咁好…

睇我要買多個大樽先得喇…



因為初三赤口易嘈交,所以今日就冇出去拜年

朝早起身我幹掉左功課中山入面其中一樣…
唔經唔覺已經得返2樣功課…假期仲有一個星期,要快 d 做哂佢喇…

今朝早PC打過黎問我點樣比返 d 星星我,同埋提我買個大 d o既樽

好多謝PC幫我摺左咁多粒星~_~

今日都真係幾無聊下,由朝到晚狂打機…
得閒摺幾粒星星…

唉…

聽日又冇年拜(老豆話取消唔去大伯果到)

聽日係作文o既好時機,繼續幹掉果埋功課小山吧…

沒有留言:

發佈留言