2009年1月18日星期日

今日又過得點呀?

今日又照舊喇,成班人朝早9點到左聖堂,去完彌撒先去玩

唔知點解,我今朝起身好似無咩下到火咁…

但係完左彌撒之後又好左好多咁…

之後龜要閃左去紅十字會,得返一行五人,去左愉翠園o既r2(天台花園)去hel時間

上到去我地搵左個球場,係果到又玩牌,又飲酒,仲做左好多禁忌野-,-

我都做左唔少…比人磨柱,吹dom dom,之後走果時仲要冇拾到 d 垃圾…

唉…又要辛苦班清潔工人,真係sorry…

之後話左2點聖堂3樓有個party--係比 d 明愛,博康之家等等團體o既果 d 人一齊去玩

我地返去就係做工作人員

不過我認為玩o既時間好似短左 d

我係入面都攞左個紀念品返黎:
兩個自己制作(其實兩個都唔係我做)o既章

一個寫著【I LOVE 呀珊】<警告:呢個唔係我寫

仲有一個冇人要o既,不過無咩特別意思

完左個party之後,得返3個人(計埋我喇)就去左沙田公園到hel…

搵左個地方休息睇書,突然間睇睇下好眼訓…之後就不覺意咁訓左………

過左20分鐘左右我彈左起身,望望周邊--唔見左佢地兩個o既?

又唔理我?不過咁都好o既,唔阻佢地2人世界

正當我想返屋企果陣,就打比我話佢送左佢女朋友返屋企,之後叫我一齊坐車返去

點知我黑仔,趕唔切去車站,不過算喇…

返到黎訓左陣,做埋功課就訓…


聽日好多卷派呀~
雖然中英數三科叫做合格…但都唔係太高分,而聽日派我篇作文--講我同珊果篇…

如果篇文唔合格,可能姐係代表我同珊玩完了吧?????

算了,一切順其自然…雖然傷口永遠都合唔埋,但我會盡量合到最細…

珊………

沒有留言:

發佈留言