2009年1月15日星期四

還好她懂得生氣

今日過爺爺到食飯時係報紙睇到一個故事:

從前有一對夫婦,本來就好愛對方o既

因為佢地兩個發生左一件小事而嘈交


老公就採用【大事化小,小事化無】,而老婆見到老公用呢招,就好嬲,兩個都黝到唔出聲

結果件事又越搞越彊--老公食飯果時就掛著睇電視,繼續用果招,老婆見老公咁樣,就更加唔想同老公講野

本身就一日唔講野,但係冇幾耐就一個星期,一個月,至到半年,兩個都冇講過一句說話

老婆當時仲好嬲,嬲老公做咩咁耐都唔同佢講野,但係老公都仲係唔知老婆點諗,繼續用佢o既【大事化小,小事化無】

結果一年之後,老婆冇再嬲老公,

因為老婆對老公已經完全冇哂感情

老公知道之後,就好想哄返叫老婆,可惜老婆已經唔識得【嬲】了

結果大家最後都離婚了

相信大家都知道呢個故事想講乜野了吧?

當兩個人都再唔做少系行動時,雙方都就會因為冇溝通而分手


將呢個故事套落我同珊入面,就會連當局者都清了--必順有行動先可以令珊對我改變

如果淆提起珊但珊冇咩反應,咁我就真係玩完了

但係如果我要諗方法激嬲珊令佢嬲我,會唔會反而害左珊呢?

不過未有決定之前我唔會再傷害珊著

加油吧小任!放棄唔係唯一方法

沒有留言:

發佈留言