2009年1月12日星期一

小任的戀愛論?

以下純亂估,亂吹,所以大家千"祁"唔好盡信



2個人起埋一齊最緊要乜?



一針見血--要互相信任,一見鐘情果隻就最好不過喇,



最重要係佢肯陪你行過漫長o既人生,唔會行到一半就話要離婚,分手果 d







本人身邊有好多人都拍緊拖,包括珊,主日學 d 導師聽聞都有(封口先)







08年5月之前o既我,其實對感情/愛情呢家野都冇咩睇法,因為自己未試過,所以當時我都係抱著見步行步o既心態…







直至…我識左珊為止(其實08年3月係遊戲入面見過1次,但當時未識)







珊呢個人係我識之前,都聽過佢唔少野--佢轉過好多過老公(遊戲),真人都有過好多段愛情,可惜珊太花心吧?結果無一個係長久…







第1次見佢都冇乜野o既,但係2000FuN呢個公會真係令我變大左…(回憶中)







7月初已經聽到珊同然行埋一齊o既新聞(遊戲),最後證實左真係…







當時我都無乜野…衷心祝福吧~







電玩展8月5號果日我約左珊出黎,諗著佢fd天使(假名)都會出黎,點知得珊一個~







當時第一眼見佢,已經比佢電暈…(無意識地)







第一眼見佢,由上至下望,勁似徐子珊(當時only)…







或者我鐘意 d 姣o既女吧?







果日由出黎玩變左做"約會"(呢個只係我o既角度),算唔算就唔知喇,







同珊由朝早11點企到夜晚8點,之後又去左尖沙咀食晚飯,



諗著同佢吹下海風o既,珊要返屋企就算吧…







呢日算唔算約會我真係唔知…







之後到然果婚禮我搶著黎做主持,其實係我想睇著佢地兩個結婚,我個心先會定 d …








<當時o既相









當時其實都有少少心痛,我係感到有種空虛o既心情出黎…

不過我表現到好似若無其事咁








<中秋活動時影








飛到10月初… 珊同然因為某 d 事而經常嘈,搞到兩邊都冷戰緊

當時我為左想呢個關係網繼續包持落去,所以就勸珊唔同然離婚,
可惜最後都散左…


當時珊呀,同好多人傳出過戀情…
相信10月果個萬聖節係我呢世人最後一次同珊一齊出去玩…


到左11月唔知點解我同珊係講得好埋,仲好似(直情係)干預埋佢o既感情生活…
比如同字典/樂分手等,當然喇珊緊係唔多重視我o既情報…

最後到左12月,佢同字典行得超埋,心入面o既嫉妒之心不由然燒起…
我想盡計希望珊會離開字典,但係始終我唔同珊一間學校,但字典同珊一間bo

【遠親不如近鄰】,何況我係珊心入面係乜野我都未知…
因為我o既猴急,結果事與願遺,不但只令唔到珊鐘意我,仲因為我一句【你似欣宜】而同左我絕交…

似欣宜果到係我口出狂言,但前面o既原因我有不可原諒o既責任在身

我平安夜,聖誕,除夕,新年,以至我生日願望,都係得一個:希望珊您可以原諒我小任

即使呢個願望係我有生之年都達成唔到,我呢世o既所有願望都只會係呢個…




回憶完了…




<相信珊呢家一定好想同我講呢番話…

>但我唔會唱你,因為錯果個係我…






我識珊呢6個月多少少入面,我真正睇會到何謂第三者…


本來珊o既感情會向好果方面,但係我竟然…破壞左佢o既前途


如果珊可以因為冇左我呢個所謂"朋友"而改過,我都不枉此生了…

我成功"吮"合左一對可以永久o既情人(雖然未必係珊呢家鐘意o既人),係我一生人最大功勞同埋最後可以為珊做o既事…



我同珊呢6個月o既感情結論:
當你發現左自己係第三者之後,千萬唔好再去破壞人地o既感情,應該要立刻退出,否則後果就會好似我咁,連做朋友o既機會都冇埋。




至於主日學方面(唔公開名字),今年都對我o既感情觀改變左好多…


由於事件o既因果我仲未清楚,要等遲 d 先可以再講呢件事,所以我呢家唔講著…


但係主日學到我總結到一個結論:
只要大家係相愛對方的話,年齡這些規限必定可以打破。











我睇得出珊呢家仲好嬲我,因為佢o既反應已經表明哂…



http://www.2000fun.com/bbs/viewthread.php?tid=3262105&extra=page%3D1

本人係遊戲入面叫CPU134567890

本身有好幾張我都有o既,不過見珊cut左我果部份… (唔知係咪有心)
當然我睇到都非常心痛,但係再想一層,佢cut得我岩…

我竟然可以賤到因為私己利益而去破壞人地o既終身幸福,我真係連賤人,人渣都不如
我只可以叫自己做人粉!


總結論:


勉強係冇幸福,要雙方願意,互相信任等,先可以起埋

一齊,即使你可以捉得著佢個身,但係你都冇可能捉得

著佢個心…

一定要陪伴著你o既另一半行到人生的盡頭,

人生先叫做【完美】,也就冇遺憾了…


最後,我小任祝珊可以搵到自己o既終身幸福,以及祝天下有情人終成眷屬











願天下有情人終成眷屬…



沒有留言:

發佈留言