2009年1月20日星期二

寧知莫見真係一個明智方法嗎?

今日睇報紙,作者又講左個故事…

我(作者)有個女性朋友,呢位女性朋友有位男友,拍左拖幾年,感情唔錯,兩人睇落去都好似好合雙方心水

但係男方有個問題:佢出面有好多女人

其實她知道自己男友係出面不停咁媾女,一夜情,但係佢選擇左扮乜野都唔知
也許是她EQ高吧?

其實她知道自己另一半對自己不忠但都唔離開佢o既原因,除左因為她好愛佢o既男友外,仲因為佢已經係情海中行得好累,唔想再過返單身生活,同埋她唔想再面對又有人暗戀她追求她要拒絕人o既過程

其實只要佢男友做o既事唔好過佢o既底線就ok了…

呢件事本來可以你呃我我呃你,係大家都唔踢爆o既情況下繼續愛落去,直至永遠

但係某一日,她借男友o既電腦用一用,結果佢發現左佢男友同其他女仔上床o既相

她一張張咁睇落去,最後仲見到有一個係佢朋友,於是她死心了,除左離開,已經別無選擇…

其實她乜都知道--佢知道佢同其他女仔上床,佢都知道自己男友同自己朋友搞上左關係
雖然佢知道,估到,但係佢親眼睇唔到

總結呢個故事:無論係呃人,定係呃自己,寧知莫見都係情場中o既一個暗規模。

寧知莫見真係一個情場遊戲方法嗎?

我唔應為--其實呢種有可能係一種逃避方法。

當你見到你另一半同其他人搞上關係時,你個心入面會點樣?

相信好小人會好似故事入面果個女仔咁扮乜都唔知,而係當面走去問自己男友,之後分手

其實故事中o既女仔,佢係唔想重新黎過,先至唔提出分手…


將呢件事套落我同珊到…

當我睇到珊同其他男仔一齊時,我個心入面的確係好亂
我試過用方法去分化佢地,珊雖然唔知我分化緊佢o既未來,但始終最後都係同佢 d 仔分手…

感情真係可以用黎玩咩?感情(愛情)唔係一生一世咩?點解呢家 d 人可以當感情係一件平常事?

寧知莫見,我可能係不知不覺間都用左…

但我唔會唔出聲,我會勇敢去試下同珊講:珊,我愛你

即使結局係點,我都唔僧介意,至少可以結束雙方o既壓力…

沒有留言:

發佈留言