2009年5月1日星期五

我真係咁無用…?

今日行城門河…唉,又比潘某數…

其實呀…我每方面都真係咁差咩?
成績算中等吧…好多科都係合格多1,2分…

潘某話我對好多科其實係一無所知,佢問我 d 科目問題我竟然全部唔識答…

唉…原來我真係咁冇用,佢講得我岩:我早就應該跳落城門河自盡算!

我真係無理由(唔知點)去解釋點解我咁蠢…

或者我智商真係低過70吧…
低能的小任,on8+1的小任…



今日睇返自我入2kf公會以來o既對話…
順便懷念下珊…

唉…珊…我同你都已經識左一年喇…
但係你仲係唔可以原諒我…

我都好想比一個理由去忘記珊你,但…唔知點解,即使我有左新目標,我都仲係忘記唔到你…
可能因為我同珊你o既事被人傳左出學校吧…?


d 同學成日係我面前提起你o既大名…(或同音字)
唉…我其實都好想問佢地:你地成日講呀珊,唔悶架咩?

可惜我連講呢句o既勇氣都冇…


唉…情場失意,學業失志…
我存在係呢個世界上,究竟係為左乜野?台獨?推倒共產黨?復興中華民國?

真係唔知…
也許我生存意義就係冇吧…?

好想飲酒…突然之間…


唉…一醉解千愁…真的嗎?

珊…我諗你都唔會記得邊個叫做小任(CPU)吧?
今日係game我好似見到你…新ac嗎…

我同你同一日升lv…


再睇返我同你之前係招生帖果 d 對話…

呢 d 就叫做有緣無份嗎?
命運…到底你點解要玩弄我…


算喇,自怨自艾都係無用,聽日係主日學學生靈修日,或者呢個係天主比個機會我去反思﹑改過吧?

沒有留言:

發佈留言