2009年5月24日星期日

我真的受傷了嗎?

每個人都有試過經歷失戀o既痛,但係痛o既程度因人而異。

有 d 人會因為失去感情而喊得要生要死,但有 d 人卻因為失戀而感到高興;更有 d 人覺得另一半離開自己就生存唔到,低亦都有 d 人認為自己一個會活得更精彩。

當珊同我絕交之後,我曾經傷心欲絕咁同我某個朋友吐苦水:點解珊要咁樣傷害我,要我為佢難過,唔通珊想我要痛苦一世?

佢即刻答我:珊雖然離你(我)而去,你認為珊唔會鐘意你,所以你覺得難過,係咪?

你諗下喇,你離開珊,離開一個無可能會鐘意你o既人,咁樣係咪舒服少少呢?

人總係將思想同同感覺混淆一齊,失戀就不致比身體有任何傷口,痛楚o既感覺只係思想o既反對,係內心所產生o既反應。



4個月後,我因為愛上左「佢」而忘記左珊…


但我知道「佢」又係好似珊咁唔會鐘意我…
我係咪都應該選擇離「佢.而去…?

呢家反而有一種比失去珊更深切o既失戀感覺係心入面出現…




其實失戀當下,只要可以控制思想,又何來有傷痛呢?

沒有留言:

發佈留言