2009年5月6日星期三

真係真係冇野架…

真係…你地唔悶架咩…成日都話我鐘意佢…

都講左幾多次呀…真係真係冇鐘意佢呀…冇野架我地…

佢鐘意o既係你呀潘某!睇完上次「不知道」果篇文章,就知道佢對你有野喇…

佢會係你前面引你嬲﹑開心,皆因佢鐘意你呀!
咁都唔明…又唔信我…唉…

唔好埋沒左人家人番心意吧…

我呢 d 人真係唔應該去高攀佢…
但你可以呀!始終你同我係唔同層次…你高我好多。

我呢 d …算吧…
唔係我自己放棄自己,係事實…

你知唔知我點解放手?皆因我太愛佢,所以我先放手。

如果你愛一個人,就唔應該扣著佢留係自己身邊…

我可以扣著佢個人但唔可以扣著佢個心嗎…咁扣黎有咩用?

同埋我唔會去扣著人地肉體咁賤…


唉…希望你同佢會明喇…
即使你話左比佢聽我暗戀(單戀)佢,佢都唔會有反應吧…

所以,我愛佢,就應該放開佢。

明白沒有?我對佢只係有友情,冇感情,更加冇愛情,ok?

沒有留言:

發佈留言