2009年5月21日星期四

邊個傷害我?

我成日都會自言自語(精神失常了嗎我-_-?快搵驅魔人幫我驅魔吧-_-),成日都會諗緊邊個係到害我…

某日,我問我自己,究竟邊個傷害我?

我自己心靈直接咁答:其實係無,只係「你」無法子擺脫過去o既心理傷害。

呢個時候我諗起珊同「佢」…

唉…
珊o既心理陰影真係擺脫唔到嗎?假若珊呢世都唔原諒我,我咪…
我咪呢世都擺脫唔到心理陰影?

珊…真係好野,我萬萬都估唔到你可以係我心靈上有咁大影響力…


至於「佢」…其實「佢」有乜傷害過我呢…?

可能無吧?
但唔知點解,我好在意「佢」同邊個邊個行埋一齊,一睇到佢話「我愛xx」,我就……


我繼續問自己:過去o既事,呢家已經唔存在,我又何來有傷害呢?

我個心就咁樣答:
如果「你」想擺脫痛苦,就唔應該死抓著以前o既事,咁樣只會係惡性循環。
過去珊同「佢」所做o既事仍然困擾著「你」,
係因為你仲留戀著過去。


諗下呢家珊同「佢」過得幾好,又有關心佢地o既男友陪,見到咁…
應該要衷心祝福佢地先係,分開左佢地,自己咪變【千古罪人】?

停留係呢刻o既相愛吧,唔好再向前行--呢個先係你依家要做o既事…


停留係呢刻o既相愛…姐係叫我唔好再諗佢地?
但,我有時連返學都諗著佢兩個…



其實,即使過去我點樣比人傷害,但係呢家傷害我o既又係邊個?
就係我自己,對嗎?


真愛…我一定會等你!

沒有留言:

發佈留言