2009年5月26日星期二

鼓起勇氣向「佢」表白!

表白?
我小任成世人都未試過向人表白…

但今次真係會成功嗎?



為左以後相見時唔好咁尷尬,同埋我自己都唔想再有好似珊o既陰影…

所以我決定鼓起勇氣,向「佢」表白!


但我都想有呢個機會…
係之前,其實都有機會,但可惜…我當時冇珍惜…

機會只會得一次?


希望唔係喇…


為左我自己同「佢」,要加油!

拎起心肝,向「佢」表白!
當然,我唔會對「佢」做出任何越軌行為(我絕對唔會強吻「佢」)…


即使「佢」接受定唔接受好,我都會有心理準備,一切都尊重「佢」o既意見,唔會強逼「佢」鐘意我…


當然表白失敗就一定有痛苦,但我唔可以強人所難…

總之,我一定要搵到一日單獨同佢講清楚,即使結果係點,打我一巴又好,我都會接受。


某人,我真係好愛您的說…

沒有留言:

發佈留言